רשתות הקפה גרג וביגה מצטרפות לטרנד, והחלו לשלב בסניפי הרשת רובוטים המסייעים למלצרים בעבודתם. מדובר בחוזה שחתמה קבוצת גרג עם חברת ONE ROBOTIX, מהמובילות בענף הרובוטיקה. חברה זו מציעה לענפי המסעדנות והמלונאות את הרובוט ראנרבוט, רובוט המסייע למלצר ומפנה לו את הזמן לשירות הלקוח ולטיפול בהזמנות. בעקבות פיילוט מוצלח, ישולב הרובוט בעשרה סניפים, ובהם גרג ירושלים, גרג קניון פתח תקווה, גרג טבריה וגם ביגה אריאל, ובהמשך יוכנס ל־50 סניפים נוספים.

בנוסף, ישולב בחלק מהסניפים גם הרובוט temi של חברת temi הישראלית, המייצרת ומפתחת רובוטים המשמשים כעוזר אישי. הרובוט יערוך משלוחים בקניון, שבו הוא פועל, בעיקר לעובדים בחנויות במתחם. הרובוטים יולבשו במדים ממותגים כמו המדים של המלצרים והמארחות בסניפים.

יאיר מלכה, מבעלי קפה גרג וביגה, מגיב: "ענף המסעדנות סובל היום מקושי לגייס כוח אדם, לאחר שאלפי עובדים הוצאו לחל"ת בתקופת הקורונה. בזכות הרובוט החדש, המלצר יוכל להתפנות אך ורק כדי לשרת את הלקוח, מאחר שהרובוט הוא זה שיוביל את המגשים אל השולחן ובחזרה אל המטבח. כך השירות של המלצר אינו נפגע, והמסעדה שומרת על מצבת המלצרים הקיימת".

עודד טהורי, מנכ"ל ONE ROBOTIX, הוסיף: "הרשתות הראשונות להוביל את המהפכה הרובוטית בסניפים רבים הן גרג וביגה. אנו שמחים ששתי רשתות אלו בחרו בנו להוביל את המהפכה, ואין לי ספק שבשנה הקרובה הרובוטים יהפכו להיות עניין שבשגרה".