המחשב הנייד ROG Strix Scar 15 מבית ASUS בנוי עבור גיימרים רציניים עם תג מחיר גבוה, עיצוב שצועק "לפטופ גיימינג" וחומרה שתאיץ לכם כל משחק קיים בשוק.

סדרת ה-Scar ממותג ROG (רפובליקת הגיימינג) תמיד הייתה איכותית, אבל נראה שהדגם הזה מעלה את הסדרה שלב עם עיצוב באמת ייחודי שכולל פס תאורת RGB פרונטלי וגוף שקוף למחצה, בניגוד למחשבי גיימינג אחרים שמציעים עיצובים סטנדרטים. 

המחשב הנייד מצויד גם בגומיות מיוחדות בחלקו התחתון שמונעות רעידות לא רצויות בזמן המשחק וציפוי מט רך על המקלדת שיקל על האצבעות בעת הקלדה או משחקים אינטנסיביים, ובנוסף ימנע כתמים וטביעות אצבע. 

גם נורות ה-RGB, שכבר הפכו לסימן היכר במחשבי הגיימינג של ASUS, קיבלו שדרוג רציני בכמות, ובכולן ניתן לשלוט באמצעות אפליקציה מיוחדת ולהתאים את הצבעים והפריסה שלהו. לוגו RGB זוהר מככב גם על המכסה העליון ויש תאורת RGB נפרדת לכל מקש במקלדת עם פריסות שניתנות להתאמה עבור משחקים ספציפיים.

מבחינת מקלדת, כפי שצוין, זו אחת המקלדות הנוחות שיצא לי לשחק עליהן – לחיצות המקשים נרשמות בצורה מהירה ועושות שימוש בטכנולוגיית ROG Overstroke, ויש גם מקשי קיצור ייעודיים, בחלק העליון של המקלדת, שניתנים להתאמה אישית וניתן לתכנו אותם להפעלת אפליקציות ספציפיות.

 ה-ROG Strix Scar 15 עמוס בחומרה הטובה ביותר בשוק עבור מחשבי גיימינג עם מעבד Intel i9-12900H החזק בעל 14 ליבות CPU, לצד כרטיס גראפי ה-RTX 3080 Ti, ומסך עם קצב רענון של 240 הגה הרץ.

מבחינת יציאות אתם יותר מסודרים עם שתי יציאות USB 3.2 Gen 1 Type-A, שתי יציאות USB Type C, שאחת מהן תומכת ביציאת תצוגה וטעינת אספקת חשמל והשנייה עם תמיכה ב-Thunderbolt4. בנוסף, יש יציאת LAN לחיבור קווי לאינטרנט ויציאת HDMI 2.1.

חוויית המשחק על המחשב הזה היא לא פחות ממצוינת, הן מבחינת הרגשת המחשב (רעשים, חום, נוחות) והביצועים בזמן המשחק. המסך מספק צבעים מדויקים, לצד תמונה חדה וברורה, זאת בשילוב קצב הרענון הגבוה וזמן תגובה של 3ms ייתן לכם יתרון משמעות בכל משחק רב משתתפים אונליין. התצוגה הנהדרת של המכשיר מצוינת לאספקטים נוספים מעבר למשחקים, כמו צפייה בסרטים ותכנים או אפילו יצירת תוכן. 

המחשב מגיע עם סוללה מסיבית, ויכולות הטענה באמצעות מטען או חיבור USB C. החיבור הרגיל למטען יאפשר להטעין כמחצית מהסוללה בחצי שעה. באופן כללי גיימרים יודעים שמשחקים נוטים לאכול סוללות, אבל חשוב לציין כי חיי הסוללה כאן וביצועיה משופרים לעומת דגמים אחרים בשוק. 

המחשב הנייד החדש והמשודרג הזה מגיע עם תג מחיר גבוה, שעומד על 18,998 שקל. עם זאת, אם אתם גיימרים מקצועיים, או שואפים לכך, או שאתם מפתחים וצריכים את החיה הכי חזקה שיש היום בשוק, המחשב הזה יספק לכם את הצרכים לכמה שנים טובות קדימה.