גל אובך קשה פוקד היום (ראשון) את ישראל, וגורם לכולנו להרגיש איך זה ללכת עם חול באוויר (ובריאות). היום זה לא זמן אידיאלי לשאוב אבק, שכן הוא ממשיך להיות באוויר, אבל הרגע בו ישקע האובך - הוא הזמן המתאים ביותר לשלוף את השואבים.

אלו שואבי האבק שיעזרו לכם לנקות את הבית:

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מותג שיאומי בישראל השיקה את ה-G11, שואב האבק החדש של המותג. הוא מאובזר במברשת רולר חדשנית יחידה מסוגה משולבת במערך סכינים ייחודי החותכות שערות הנתפסות במברשת ובעל עוצמת שאיבה חזקה במיוחד. למעשה, מדובר בפתרון לבעיה שמשתמשים רבים נתקלים בה במהלך השימוש בשואב.

שואב האבק החדש של שיאומי מציג עוצמת שאיבה חזקה במיוחד של עד 185AW, היעילה ב-23% יותר מהדור הקודם (G10), ומספקת תוצאות ניקוי מקסימליות בשאיבה יעילה של אבק ולכלוך מהשטיחים ומהרצפה, גם בסדקים וחריצים עמוקים. בנוסף, הוא מצויד במסנן רב-שכבתי בעל יכולת סינון אלרגנים שונים עד 0.3 מיקרון ביעילות של עד 99.5%, ועוזר לספק סביבה בריאה ונקייה יותר.

מבנה השואב מנצל את החלל הפנימי של מערכת הסינון כדי להפריד חלקיקים בלתי נראים מהאוויר, והוא מצויד בסוללת ליתיום-יון פולימר בצפיפות גבוהה המאפשרת עד 60 דקות. ה-G11 נותן מענה לסוגייה מעצבנת נוספת, והיא הצורך בלחיצות ממושכות על לחצן ההפעלה של השואב בעת השימוש בו.

מחיר: 1,799 ש"ח (כולל 12 חודשי אחריות של היבואן הרשמי)

ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store בראשון לציון, דיזינגוף סנטר, הקריון, רחובות וקניון מול היום באילת, באתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים.

שואב אבק Xiaomi G11 (צילום: יח''צ שיאומי)
שואב אבק Xiaomi G11 (צילום: יח''צ שיאומי)

חברת Anker השיקה שלושה שואבי אבק חדשים - תוספת לסדרת השואבים של מותג הבית החכם Eufy ומשיקה, לצד השואב הרובוטי RoboVac X8 Hybrid. 

Eufy RoboVac X8 Hybrid: מדובר בשואב הרובוטי הראשון בעולם בעל טכנולוגיית טורבינות כפולות, כאשר כל טורבינה מספקת עוצמת שאיבה של 2,000 Pa ומגדילה את זרימת האוויר הכוללת ב-80% לעומת טורבינה בודדת וזמן ניקוי קצר יותר. בנוסף השואב גם מציע ניגוב רטוב של הרצפה, הודות למיכל מים גדול המספיק לעד 140 דקות ניגוב. מיכל האבק הגדול מגיע בנפח של 400 מ"ל.

הסוללה של השואב מאפשרת עד שלוש שעות שאיבה, כך שהוא מתאים גם לדירות ובתים גדולים במיוחד. כמו כן, ניתן לשלוט בו באמצעות אפליקציה קלה לשימוש, המציעה מגוון של הגדרות ואפשרויות להתאמה אישית של ניקוי, שאיבה, לוח זמנים ומידע על השואב.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,299 ש"ח (כולל אחריות של 24 חודשים לשואב, וחצי שנה לסוללה).

ניתן להשיג באתר החברה, ברשתות החשמל והאלקטרוניקה ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ.

שואב אבק Eufy X8 Hybrid (צילום: יח''צ)
שואב אבק Eufy X8 Hybrid (צילום: יח''צ)

Eufy HomeVac S11 Go: שואב אבק אלחוטי המציע עוצמת שאיבה חזקה במיוחד של עד 120AW, ביחד עם משקל קל במיוחד וסט אביזרים מגוון. טכנולוגיית Dual-Vortex המצויה בשואב זה מגדילה את היעילות בסינון האוויר והאבק, כך שהאוויר הנפלט מהשואב נקי וצח יותר מהמתחרים, הודות למערכת פילטרים בעלת חמש שכבות.

בנוסף, מערכת של 15 ציקלונים בצורת חרוט מגבירה את יעילות זרימת אוויר, מסירה חיידקים ואבקנים ומונעת אובדן יניקה בזמן הניקוי. כמו כן, ה- HomeVac S11 Go מציע שלושה מצבי עוצמה לפי העדפת המשתמש והצורך. המברשת הראשית של השואב מתאימה לרצפות, שטיחים ופרקטים וכוללת תאורת LED חזקה להארה גם במקומות חשוכים ומיכל האבק הענק מציע נפח של 650 מ"ל אשפה. כשזו מתאספת במיכל, ניתן לרוקנו באמצעות כפתור אחד ומבלי ללכלך את הידיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,199 ש"ח (כולל אחריות למשך 24 חודשים על ידי היבואן הרשמי פיוצ'ר סל, וחצי שנה לסוללה)

ניתן להשיג באתר החברה, ברשתות החשמל והאלקטרוניקה ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ.

שואב אבק Eufy HomeVac S11 Go (צילום: יח''צ)
שואב אבק Eufy HomeVac S11 Go (צילום: יח''צ)

Eufy HomeVac H30: מדובר בשואב אבק קטן וקל במיוחד, השוקל 808 גרם בלבד. הוא מספק עוצמת יניקה של 80AW, מאפשרת שאיבה בכל חלל קטן או במקומות צפופים במיוחד, כמו תריסי מזגן, בין מושבי הרכב, מאחורי הארונות ובמקומות נוספים שקשה להגיע אליהם עם שואב רגיל. בנוסף, HomeVac H30 הופך בקלות ובמהירות לשואב רצפתי רגיל, עם מברשת ייעודית לרצפה או עם חיבור של פד לח המאפשר ניקוי של פרקט ושיש.

מחיר מומלץ לצרכן: 749 ש"ח (כולל אחריות למשך 24 חודשים על ידי היבואן הרשמי פיוצ'ר סל, וחצי שנה לסוללה).

ניתן להשיג באתר החברה, ברשתות החשמל והאלקטרוניקה ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ.

שואב אבק Eufy HomeVac H301 (צילום: יח''צ)
שואב אבק Eufy HomeVac H301 (צילום: יח''צ)

רונלייט, היבואנית הרשמית של Jimmy בישראל, השיקה את Jimmy HW10 - שואב שוטף אלחוטי ראשון מסוגו בארץ - עם יכולת שאיבה-שטיפה ובנוסף יכולת להתפרק לשואב ידני לשאיבת ספות, מזרנים ורהיטים דומים, על מנת לספק חווית ניקיון יוצאת דופן. השואב כולל בין היתר חיווי קולי בעברית וצג דיגיטלי OLCD צבעוני, ומגיע עם עיצוב ראש מברשת ייעודי לשטיחים. עיצוב ראש המברשת הבלעדי של Jimmy HW10 Pro מספק ניקיון אופטימלי לאורך הקיר ומבטיח הגעה לפינות קשות לגישה.

בנוסף, ה-Jimmy שואב בעוצמה לכלוך ואבק גם מעומק השטיח. השואב-שוטף האלחוטי מצויד במערכת בקרה מדויקת על זרימת המים לניקוי כתמים קשים וייבוש מהיר של הרצפה, ואף מתחיל ניקוי אוטומטי למברשת בסיום הניקיון. השואב מכיל שני מיכלים המפרידים בין פסולת יבשה לרטובה בצורה חכמה וכן מברשות נפרדות לרצפות ולשטיחים. כמו כן, הוא מצויד במנוע עוצמתי בהספק 400W, עוצמת יניקה 18KPA וסוללה המספקת עד 40 דקות עבודה וכן ערכת אביזרים מורחבת המגיעה בערכה.

 מחיר מומלץ לצרכן: 2,699 ש"ח

ניתן להשיג באתר רונלייט, ברשתות ובחנויות הנבחרות.

שואב אבק jimmy Hw10 Pro (צילום: יח''צ)
שואב אבק jimmy Hw10 Pro (צילום: יח''צ)

סמסונג השיקה סדרת שואבי אלחוטיים - Samsung Jet, לצד תחנת Clean Station תואמת. שיכולים לספק לביתכם פתרון ניקוי אולטימטיבי ומלא. הטכנולוגיה החדשה של ה- Samsung Jet™ שומרת על אוויר נקי מאבק  ומסוגלת לייצר כוח יניקה של עד 200W. בסמסונג טוענים כי השואב החדש לא רק מאפשר לשמור על בית נקי אלא עוזר גם לשמור על אוויר נקי מאבק. 

ה-Samsung Jet מצויד במיכל פסולת רחיץ ובתוף שאיבה המתנתק בלחיצה אחת, אשר גם מהווים תכונות מרכזיות בניקוי היגייני ונוח מכיוון שניתן לשטוף אותם בקלות. הודות לכך שניתן להוציא את מכל הפסולת ללא כל מאמץ, המשתמשים יכולים פשוט לזרוק את הלכלוך ולשטוף ביסודיות את כל החלקים בנפרד.

בנוסף המשתמשים בשואב יכולים ליהנות מזמני ניקוי ארוכים יותר הודות לסוללה בעלת קיבולת גבוהה המחזיקה מעמד למשך זמן רב ומאפשרת לצרכנים ליהנות משואב אבק מהימן ששומר על כוח היניקה למשך זמן של שעה. מכיוון שניתן להוציא ולהחליף את הסוללה החלופית בקלות משתמשים יכולים לנקות במשך שעתיים ברצף, במקרה הצורך. ה-Samsung Jet מצויד במגוון רחב של מברשות ממונעות ויעילות במיוחד המספקות פתרונות ניקוי שונים המתאימים לאורח חיים, להרגלי ניקוי ולסוגי ריצוף שונים.

מחיר: החל מ-1,790 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות השוויק ואצל המשווקים המורשים

שואב האבק של סמסונג - Samsung Jet (צילום: יח''צ סמסונג)
שואב האבק של סמסונג - Samsung Jet (צילום: יח''צ סמסונג)

דייסון השיקו את ה-V12 slim total clean, שואב אבק אלחוטי, קל (2.2 ק"ג בלבד) ועוצמתי, המסוגל לגלות אבק מיקרוסקופי. השואב כולל מתג הפעלה חדש, כך שאין צורך ללחוץ על ההדק בזמן השאיבה. הוא מגיע עם מברשת חובטת ממונעת Anti-Tangle לספות ומזרנים, המתאימה לשיער אדם וחיות כאחד, בעלת טכנולוגיה המונעת את הסתבכות השיער ושואבת אותו ישירות למיכל האיסוף. 

בנוסף, השואב כולל מערכת סינון מלאה ומתקדמת. מערכת סינון אטומה לחלוטין הלוכדת ביעילות 99.99% מחלקיקי האבק המיקרוסקופיים ומהאלרגנים עד גודל של 0.3 מיקרונים ופולטת אוויר נקי יותר.

מחיר: 2,799  ש"ח (כולל שנתיים אחריות של היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ. סחר יבוא והפצה בע"מ)

ניתן להשיג ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות ובאתר האינטרנט

שואב אבק של דייסון - V12 slim total clean  (צילום: יח''צ)
שואב אבק של דייסון - V12 slim total clean (צילום: יח''צ)

רשת באג השיקה בישראל שני שואבים חדשים של המותג Roborock. הדגם הראשון הוא ה-Dyad - שואב אבק מוט אלחוטי שוטף. השואב מצויד בסוללת 5000mAh, ושטח ניקוי המירבי שלו לטעינה הוא 3000 מ"ר. בין היתר, ניתן להשתמש בו כדי לייבש את רצפת חדר האמבטיה הספוגה לאחר מקלחת, בעזרת במצב ייעודי של ייבוש רצפות. כמו כן, אין צורך לקרוא מדריכי הפעלה או לנסות ולזכור מהי המשמעות של כל קוד שגיאה - שכן השואב יודע להתריע בקול את כל מה שצריך לדעת.

מחיר: 1,499 ש"ח

ניתן להשיג ברשת באג ואצל המשווקים המורשים 

שואב אבק Dyad של Roborock (צילום: יח''צ)
שואב אבק Dyad של Roborock (צילום: יח''צ)

הדגם השני הוא ה-S7 MaxV , שואב רובוטי המשתמש במערכת תלת-ממדית להימנעות ממכשולים וביחידת עיבוד עם יכולות חדשות ועוצמתיות. למעשה, יכול לראות ולעקוף אובייקטים, כאשר דיוק הזיהוי עשוי להשתנות בהתאם לגורמים סביבתיים. בנוסף, הוא מזהה אוטומטית את החדר וימליץ על סדר ניקוי אידיאלי בשבילו.

הוא מצויד בסוללת ליתיום 5200mAh ושטח הניקוי המירבי עבור שאיבה הוא 300 מ"ר, ועבור שטיפה - 200 מ"ר. קיבלות מיכל המים שלו האי 200 מ"ל ומיכל האבק - 400 מ"ל. הוא מספר זמן עבודה על 180 דקות ללא ניגוב.

מחיר: 2,599 ש"ח

ניתן להשיג ברשת באג ואצל המשווקים המורשים

שואב אבק S7 MaxV מבית Roborock (צילום: יח''צ)
שואב אבק S7 MaxV מבית Roborock (צילום: יח''צ)

שואב האבק והמקרצף הרובוטי של Yeedi נחת בישראל, אצל הייבואן הרשמי רונלייט. השואב עושה שימוש בטכנולוגיית ניקוי וקרצוף יסודית בעזרת זוג מברשות המוצמדות לרצפה בלחץ חזק, ובכך מעניקות ניקוי עמוק ומסירות את כל הלכלוך ואבק מהרצפה. בנוסף, עמדת העגינה בעלת פונקציית הניקוי העצמי בעלת מכלי מים נקיים ומלוכלכים נפרדים, ושוטפת את המברשות המלוכלכות בצורה אוטומטית בכל 10 דקות, בכדי לוודא שהן תמיד מוכנות לשימוש.

מברשת השאיבה המיוחדת מסיליקון של ה-Yeedi מאפשרת שאיבה וניקוי של שערות בעלי חיים וחלקיקי אבק נסתרים בקלות וביעילות, יחד זוג המברשות לקרצוף מושלם של כל סוגי המשטחים. מערכת הניווט הוויזואלי החכמה VSLAM סורקת את מבנה הבית שלכם בצורה מדויקת, על מנת להימנע מהתנגשות בחפצים ותכנון מסלול מהיר ואפקטיבי.  את השואב ניתן להפעיל בעזרת אפליקציה מיוחדת בעברית והוא מצויד בסוללת 5200mAh, המספקת כ-2.5 שעות ניקוי, לכ-110 מ"ר.

שואב אבק Yeedi Mop Station (צילום: יח''צ)
שואב אבק Yeedi Mop Station (צילום: יח''צ)

מחיר: 2,999 ש"ח (אחריות לשנה מבית הייבואן הרשמי)

ניתן להשיג באתר רונלייט ואצל המשווקים המורשים