צ'ק פוינט מזהירה: לינקדאין הפכה ליעד מועדף למתקפות האקרים

בחברה, המתמחה בהגנה ממתקפות סייבר, מזהירים שהאקרים מחקים את הרשתות החברתיות וגונבים פרטי זהות. בכיר בחברה: "ההגנה הטובה ביותר למתקפות היא לשים לב לדברים"

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
גיל שוויד
גיל שוויד | צילום: אבשלום ששוני

בעקבות כך מצליחים באתר המחקה להעתיק את פרטי המשתמש של הקורבן, אמצעי תשלום או פרטים אישיים אחרים. בעבר המותגים הפופולריים במתקפות אלה היו חברות שילוח בינלאומיות] ובחודשים האחרונים נדמה כי המוקד עבר לרשתות החברתיות. חוץ מלינקדאין, ב־1 מכל 20 מתקפות פישינג נעשה חיקוי של המותג וואטסאפ. עשרת המותגים המובילים במתקפות ברבעון הראשון היו לינקדאין (52%), די.אייץ'.אל (14%), גוגל (7%), מיקרוסופט (6%), פדקס (6%), וואטסאפ (4%), אמאזון (2%), מארסק (1%), עלי אקספרס (0.8%) ואפל (0.8%).

עומר דמבינסקי, מנהל קבוצת מחקר הדאטא בצ'ק פוינט: "הרבעון הראשון של 2022 הוכיח שרשתות חברתיות הפכו למטרה המועדפת של ההאקרים. ההגנה הטובה ביותר למתקפות היא תשומת לב לדברים חשודים דוגמת איות שגוי, שגיאות הקלדה ותאריכים שגויים".

צ'ק פוינט, בשליטתו של גיל שויד, תפרסם ביום רביעי את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2022. מכירותיה ברבעון הרביעי של 2021 גדלו ב־6% ל־599 מיליון דולר. הרווח הנקי ירד ב־4% ל־260 מיליון דולר והרווח למניה עלה ב־2% ל־1.98 דולר. בשנת 2021 הסתכמו ההכנסות של החברה ב־2.2 מיליארד דולר, עלייה של 5% לעומת 2020. הרווח למניה גדל ב־2% ל־6.08 דולר - עלייה של 2%. הצמיחה מוסברת ביכולת של פלטפורמת אינפיניטי. החברה העלתה את התחזיות לשנת 2022.

תגיות:
צ'ק פוינט
/
פישינג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף