אפליקציית התוכן והשידורים החיים החדשה של קשת, +12 התאפשרה להורדה עד כה דרך מזרמי מדיה חיצוניים (סטרימרים). כעת האפליקציה פתוחה לבעלי מסכי HISENSE ו-TOSHIBA דרך מערכת ההפעלה המובנית VIDAA OS. זוהי הפעם הראשונה שאפליקציית +12 חוברת למערכת הפעלה של יצרן מסכים ולא דרך מזרמי מדיה מבוססי אנדרואיד/אפל או דרך חברות התקשורת השונות הגובות תשלום על ההתחברות.

+12 היא הדרך המתקדמת והנוחה ביותר לצפות בשידור חי וב-VOD בכל התכנים של ערוץ 12 ,והיא פתוחה לכולם ללא תשלום - ממהדורות חדשות 12 ,דרך תכניות הריאליטי המותחות ביותר ועד התחקירים הנועזים והדרמות המרגשות. בואו לצפות או להשלים צפייה בתכניות המובילות של הטלוויזיה של ישראל: "חתונה ממבט ראשון", "הכוכב הבא", "נינג'ה ישראל", "להיות איתה", "מאסטר שף", "אופירה וברקוביץ'", "השוטרים", "סברי מרנן", "צומת מילר" ועוד.

גרשון פטרושקה, מנכ"ל ניו דיספליי, המייבאת מסכי HISENSE ו-TOSHIBA מסר: "מהיום, כל מי שרוכש או שכבר יש ברשותו טלוויזיות חכמות של החברות, יוכל לצפות באופן ישיר בערוץ הנצפה ביותר בישראל, בצורה ישירה במסך הטלוויזיה, ללא צורך בהתחברות לשום חברת תקשורת בתשלום או רכישה של מוצר נוסף".

היקף המכירות של HISENSE ו-TOSHIBA בישראל עומד על כמאה אלף מסכים מדי שנה, אליהם יש להוסיף עוד כמאה אלף מסכים עם מערכת ההפעלה VIDAA OS מהדור הרביעי ומעלה, אשר כבר נמצאת בידיי לקוחות.

בהמשך, האפליצייה מיועדת להצטרף לשלט הרחוק, ככפתור עצמאי לגישה מהירה, לצד נטפליקס, prime video, יוטיוב ושירות הסטרימינג דיסני פלוס, מותגים בינלאומיים שכבר היום משדרים ישירות לצרכן את התכנים דרך מערכת ההפעלה VIDAA OS.