נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ התייחס הערב (שני) בראיון לרשת פוקס ניוז לרכישת טוויטר על ידי המליארדר אילון מאסק, והצהיר כי לא יחזור לטוויטר במידה וחשבונו ישוחזר כעת. "אני מקווה שהוא יקנה את טוויטר כי הוא יעשה בה שיפורים והוא איש טוב", אמר בראיון, "אבל אני מתכנן להישאר ב-Truth Social (הרשת החברתית אותה השיק)".

בתגובה לשאלה האם דטראמפ יורשה לחזור לטוויטר, אמר מנכ"ל טוויטר כי החברה תדון על כך עם מאסק. 

כזכור, חשבונו האישי של טראמפ הוסר מהרשת החברתית בינואר בשנה שעברה, לאחר המהומות בגבעת הקפיטול. הוא הושעה לצמיתות מטוויטר, זאת בשל "סיכון להסתה לאלימות". בהודעת החברה נכתב כי "לאחר סקירה מדוקדקת של הציוצים האחרונים מחשבונו של טראמפ וההקשר סביבם, באופן ספציפי כיצד הם מתקבלים ומפורשים בטוויטר ומחוצה לו, השעינו את החשבון לצמיתות בשל הסיכון להסתה נוספת שתוביל לאלימות". 

בהמשך, חשבונותיו בפייסבוק ובאינסטגרם ייחסומ גם הם - מאותה הסיבה. "האירועים ביממה האחרונה הראו כי הנשיא טראמפ מתכוון להשתמש בזמן שנותר לו בתפקיד כדי לחתור תחת החלפת השלטון אל הנשיא הנבחר ביידן", כתב צוקרברג בעמוד הרשמי שלו ברשת החברתית. לדבריו, החלטתו של טראמפ להשתמש בפלטפורמה שניתנה לו על מנת לסלוח להמונים במקום לגנות אותם על מעשיהם, גרמה ובצדק לרבים בארה''ב לחוש אי נוחות.