פעילות מיוחדת של עמותת דורות ההמשך עם התנועה למאבק באנטישמיות ברשת תחל בקרוב, ובמסגרתה ייפגשו צעירים ומבוגרים יחד וידונו בדרך שבה יש להיאבק כיום באנטישמיות ברשת.

בהמשך הפעילות יעברו בני הדור השני והשלישי הכשרות מסודרות לניטור תכנים אנטישמיים ברשתות החברתיות, ויינתן להם הידע התיאורטי, הטכנולוגי והמעשי להתמודדות עם התופעה.

מייסד התנועה למאבק באנטישמיות ברשת תומר אלדובי מסביר: "מעבר להיבט הערכי החשוב של לימוד הידע המקצועי והקנייתו לדורות הבוגרים, שהם קרובים יותר מאיתנו לסיפור השואה והגבורה, הערך המוסף של הדור השני בעיקרו הוא ריבוי השפות שהם דוברים, כדוגמת פולנית, הונגרית, אוקראינית ורומנית. אני משוכנע כי ידע זה יסייע לנו למפות בצורה טובה יותר את רמת האנטישמיות המתחוללת ברשתות החברתיות".

עמותת דורות ההמשך – נושאי מורשת השואה והגבורה מאגדת את בניהם ונכדיהם של השורדים, ויעדה העיקרי הוא להנציח את זיכרון השואה. העמותה קיבלה על עצמה להיאבק באנטישמיות ובהכחשת השואה, בעיקר עקב ההחמרה המתרחשת בתחום, לצד התנועה למאבק באנטישמיות ברשת - עמותה ישראלית הפועלת לניטור ולדיווח תכנים אנטישמיים וגזעניים במרחב המקוון.