פלטפורמת הגיימינג הישראלית, באפ טכנלוגיות (Buff Technologies), מפתחת ומפעילה תוכנית נאמנות לגיימרים התומכת בטייטלים המוכרים ביותר בעולם משחקי הוידיאו וה-E-sports.

ב-Buff מתגאים בכך שהם תומכים בכמה מהמשחקים הפופולריים ביותר בעולם, בהם פורטנייט, Leauge of Legends, Valorant, Rainbow six Siege ועוד. המטרה היא לתגמל שחקנים על בסיס ביצועיהם במשחקים השונים באמצעות כסף וירטואלי שאותו ניתן להמיר לקניית מוצרים. היתרון הגדול של החברה הוא בכך שהפלטפורמה מתלבשת על גבי המשחק, ב-PC, בקונסולות ובמובייל, והיא לא משפיעה עליו מבחינה ויזואלית או משחקית, מה שמסייע בהטמעה חלקה עבור השחקן, שלמעשה לא מרגיש את התוסף.

"המטרה היא לייצר מועדון עבור עולם הגיימינג, ששולט על כל המשחקים והפלטפורמות השונות, וילווה את השחקנים לכל מקום ויתגמל אותם על הנאמנות למשחקים", מסביר מנכ"ל החברה, עילי דה-בר. "הפלטפורמה שלנו היא שכבה שיושבת מעל משחקים קיימים, היא יודעת לקרוא את האירועים שהשחקן עושה במהלך המשחק, אירועים משמעותיים, והיא מתגמלת את השחקן על אותם ביצועים, ולא רק על הזמן שהוא מבלה בתוך המשחק".

באפ היא אמנם חברה גלובלית עם משתמשים ברחבי העולם, אבל גם בארץ יש להם נוכחות יפה עם אלפי ישראלים שעושים שימוש בפלטפורמה שלה. העיר במקום הראשון עם הכי הרבה משתמשים בישראל, היא תל אביב. העיר במקום השני היא פתח תקווה. יש נוכחות של משתמשים בכל רחבי ישראל, גם בערים ערביות כמו אום אל פחם ואפילו בערים חרדיות כמו בני ברק יש משתמשים שכל יום שמשתמשים בבאפ. 

מבחינת חלוקת המשתמשים הכללית של החברה עולה תמונה מעניינת לפיה קהילת הגיימרים מורכבת מ-55 אחוז גברים ו-45 אחוז נשים, יותר ממה שאנשים נוטים לחשוב. נתון מעניין נוסף שיש לחברה הוא טווחי הגילאים של השחקנים: רק 20% מתחת לגיל 18, 38% בטווח גילאי 18-34, 12% בגילאי 45-54, 9% בגילאי 55-65 ו-7% מעל גיל 65.

המדינה עם מספר המשתמשים הגבוה ביותר של החברה הינה ארצות הברית, אבל ישנם משתמשים מכל רחבי העולם, מניו זילנד ועד גרינלגד, מארצות אפריקה ועד ארצות אסיה. ישראל, כמדינה, ממוקמת במקום ה-29 מבחינת כמות הגיימרים שמשתמשים בבאפ. במחשבים- המשחקים הפופולאריים הינם league of legends, Fortnite, Minecraft, roblox ועוד. בקונסולות המשחקים הפופולאריים הם  משחקי יריות כמו fortnite, Call of duty, ומשחקי ספורט ומרוצים.