סוגרת את החשבון: שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של מטא, חברת האם של פייסבוק, ויד ימינו של המנכ"ל והמייסד מארק צוקרברג, הודיעה הערב (רביעי) כי היא פורשת אחרי 14 שנה בתפקיד, אולם תמשיך לכהן בחבר המנהלים. במקומה יתמנה חבייר אוליבן, שמשמש כיום האחראי על הצמיחה בחברה.

היא בישרה על ההחלטה בפוסט ארוך שכתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "היום, אני מעדכנת שהחלטתי לעזוב את מטא לאחר 14 שנים. כשפגשתי לראשונה את מארק, לא חיפשתי עבודה חדשה ולא חשבתי שהפגישה תשנה את חיי. הציגו אותי בפניו, ואז הוא סיפר לי על החזון שלו על פייסבוק ודיברנו במשך שעות. לאחר מספר חודשים ואינספור פגישות - הוא הציע לי את העבודה".

"לשבת לצידו של מארק צוקרברג במשך 14 שנים היה עבורי כבוד ופריווילגיה של פעם בחיים. מארק הוא אדם בעל חזון ומנהיג אכפתי. הוא לפעמים אומר שגדלנו ביחד? למרות שהיה בן 23 ואני בת 38 כשנפגשנו לראשונה, אבל עברנו ביחד את כל העליות והירידות בחברה", הוסיפה.

"כשהצטרפתי לפייסבוק, היו לי ילד בן שנתיים ותינוקת בת שישה חודשים. לא ידעתי אם זה הזמן הנכון לתפקיד חדש ותובעני כל כך. המסר לפיו כל אישה, וגם אני, יכולה להיות מנהיגה טובה וגם אמא טובה, עמד לנגד עיני. כשהתחלתי לעבוד בפייסבוק קיוויתי שאשאר שם חמש שנים- ובסופו של דבר נשארתי 14. עכשיו זה הזמן לכתוב פרק חדש בחיים, כאשר אני לא בטוחה מה יהיה בהמשך", סיכמה .

מארק צוקרברג עצמו הגיב לפרישתה ופרסם הודעה משלו: "זהו סופו של עידן. ב-14 השנים האחרונות עבדנו יחד. היית הארכיטקטית שלנו. העסקת אנשים נהדרים,  עיצבת את תרבות הניהול שלנו ולימדת אותי איך לנהל חברה. אני אתגעגע לעבודה לצידך כל יום, אבל אשאר אסיר תודה על כך שיש לי אותך כחברה לכל החיים. תודה על כל מה שעשית עבורי ועבור משפחתי, עבור החברה שלנו ועבור מיליוני אנשים ברחבי העולם. את כוכבת על".