ה־NORD CE 2 של חברת OnePlus הוא מכשיר ביניים, בעל עיצוב של מכשיר פרימיום, וזאת אף שחלקו האחורי של מכשיר הטלפון החכם עשוי מפלסטיק ולא זכוכית.

האמת היא שממש קשה להבחין בעובדה זו, והפוקוס במקרה זה הולך דווקא לגב האחיד של המכשיר - שפשוט נראה נהדר. אחד הדברים הראשונים ששמתי לב אליהם עם הדלקת המכשיר זו העובדה שהוא מרגיש קל (173 גרם), והוא נוח מאוד להחזקה ביד ולשימוש ביד אחת.

המכשיר מצויד במסך AMOLED ברזולוציית 6.43 אינץ', ברזולוציה 1,080×2,400, בקצב רענון של 90 הרץ ותמיכה ב־+HDR10. אז נכון שכיום ניתן למצוא מסכים איכותיים יותר, אבל הנתונים הללו מספיקים בהחלט עבור המשתמש הממוצע. המסך נראה מעולה כמעט בכל תנאי התאורה. למכשיר יש מערך צילום משולש, הכולל מצלמת 64 מגה־פיקסל, לצד מצלמות 8 ו־2 מגה־פיקסל. בסך הכל, מרבית התמונות שצילמתי יצאו ברורות ובעלות מראה טבעי, והן הספיקו בהחלט לשימוש היומיומי שלי.

המכשיר מריץ מערכת הפעלה המבוססת על אנדרואיד 11, והוא צפוי לקבל בקרוב את העדכון לאנדרואיד 12. בוואן פלוס כללו אפשרויות הגדרה מגוונות ל־Always On, כך שתוכלו לבחור את המראה המדויק של המסך - שדולק תמיד (כן, כן, כיום זה לא מובן מאליו). איכות השיחה הייתה בסך הכל טובה מאוד, אם כי לא הייתי מתנגדת לרמקול נוסף או פשוט חזק יותר במכשיר. חובבי האוזניות החוטיות בוודאי ישמחו לשמוע שהחברה בחרה שלא לוותר על מחבר זה, ותוכלו למצוא אותו בחלקו התחתון של המכשיר, ליד פתח הטעינה.

ה־NORD CE 2 מצויד בסוללת 4,500 מיליאמפר, שהחזיקה בקלות ליום עבודה שלם (למעט ימים חריגים ועמוסים מאוד), כשכן הייתי צריכה להטעין את המכשיר - הוא נטען במהירות מרשימה למדי באמצעות מטען ה־65 ואט המצורף למכשיר. הוא טען את הסוללה במלואה בתוך כחצי שעה בלבד. המכשיר זמין בשני צבעים - אפור־כסוף וטורקיז. המחיר המומלץ: 1,499 שקל לצרכן.