דיסני+, שירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני, הושק הבוקר (חמישי) באופן רשמי בישראל, זאת כחצי שנה לאחר שדבר עלייתו ארצה הוכרז באופן רשמי. דיסני פלוס הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, ונשיונל ג'יאוגרפיק, בנוסף ל"משפחת סימפסון" ועוד הרבה יותר.

בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי, (General Entertainment) סטאר. תחת קטגוריית סטאר, דיסני+ מציע את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד. השירות כולל תוכן ללא פרסומות, ומציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר.

דיסני פלוס: מה התכנים שתקבלו?

אתר דיסני פלוס

מחיר: במידה והספקתם להירשם לשירות מראש, אז עלות המינוי השנתי שלכם תעמוד על 319 ש"ח לשנה, כאשר על פי תנאי ההטבה, תיהנו מ-12 חודשי צפייה - בעלות של שמונה חודשים. במידה ונזכרתם רק הבוקר - אז המחיר שתשלמו יהיה מעט גבוה יותר.

עלות מינוי חודשי עומדת על 39.90 ש"ח במועד ההשקה, כאשר עלות המינוי השנתי תעלה אז ל-399 ש"ח. לצד האפשרות לרכישת מינוי לשירות, חברת יס הודיעה כי כלל הלקוחות (הקיימים והחדשים) יקבלו חצי שנה לשירות דיסני + במתנה.

מספר מכשירים: למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.