החברה מתמחה במערכות OT, ותחום התמחותה העיקרי בישראל הוא מפעלי תעשייה, תשתיות מים, בתי חולים ועוד.

לאחרונה נחוו לא מעט התקפות סייבר על בתי חולים, הן בארץ והן בעולם. תחום הבריאות בכלל, ובתי חולים בפרט, הינו תחום רגיש להתקפות סייבר, וזאת כיוון ששירותי הבריאות מתבססים על טכנולוגיה מתקדמת, מערכת אקולוגית מחוברת, פריסה של מכשירים רפואיים וחיישנים יקרים. כל המערכות הטכנולוגיות החדשות הללו נדרשות לרמת הגנה גבוהה. מדובר הן על הגנה על מידע רפואי של חולים, והן על מערכות רגישות, אשר יכולות להיות מופעלות או מושבתות באמצעות השתלטות מרחוק.

ככל שעובר הזמן, מתברר כי מערכות ההגנה הקלאסיות כמו אנטי וירוס או פתרונות EDR נכשלים בניסיון לזהות התקפות, ובמקרה של זיהוי, נכשלים בניסיון למנוע את התפשטותם. מערכת סייבר 2.0 הוכיחה עצמה באינספור מבחני חדירה, לרבות באתגרי האקרים מתמשכים במשך 5 השנים האחרונות, והיא נותנת מענה גם להתקפות שזה עתה נוצרו.
 
KIMS Hospitals, רשת בתי החולים המובילה בהודו, חרתה על דגלה לספק שירותי בריאות במחירים נוחים ואיכותיים. KIMS Hospitals, שהוקם בשנת 2000, מספק טיפול אמין, יעיל ומותאם אישית בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים מאז הקמתם.

צוות Cyber2.0 ביצע יחד עם צוות ה-IT של KIMS הערכת סיכונים מלאה, ולהלן הממצאים העיקריים של ההערכה:

  • חוסר הגנה מפני וקטורי איום מקדימים כמו הפרות אמון מבפנים, התקפות לא ידועות ותוכנות זדוניות ללא קבצים| בכל דואר אלקטרוני, גלישה וחומרה
  • חוסר נראות של איומים/פגיעות קיימים למרות VAPT יקר ותקופתי
  • צריכת משאבים עצומה על רוחבי פס רשת

שניר רוזנפלד, מנכ"ל Cyber 2.0: "חברת סייבר 2.0 מוכיחה פעם אחר פעם כי היא המערכת היחידה שמסוגלת לתת מענה מלא להתפשטות התקפות סייבר בארגון. רשת KIMS בדקה מגוון רחב של פתרונות מוכרים בעולם, ובסיום הבדיקה בחרה בנו לספק לה את הפתרון המקיף לכלל בתי החולים שלה".