ענקית התקשורת האמריקאית, "AT&T", הודיעה על מדיניות חדשה - "Family Friendly", שתיכנס לתוקפה ב-1 ביולי בישראל ובעולם, במסגרתה תעניק החברה חופשת לידה לעובדות ועובדי החברה, בנוסף על חופשת הלידה המוסכמת בחוק בישראל. מטרת המדיניות החדשה היא עידוד האיזון בין חיי המשפחה לזמן העבודה, בצורה שוויונית לכל המגדרים.

במסגרת המדיניות החדשה, עובדי ועובדות החברה יקבלו אפשרות של 11 חודשי חופשה, בנוסף למעוגן בחוק. החברה גם מאפשרת לעובדיה גמישות בנושא, ותאפשר להם לממש את החופשה בתשלום מתי שיחפצו בכך במהלך השנה הראשונה שלאחר לידת התינוק. 

אלה שלף-אהרוני, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, מסרה: "ההטבה לעובדות ועובדי החברה בישראל ובעולם מהווה חלק מתשתית רחבה שיצרנו לטובת איזון, ניהול וטיפוח חיי משפחה, לצד עבודה משגשגת בחזית הטכנולוגיה העולמית. העובדים שלנו הם הנכס הכי משמעותי שלנו. על כן, חשוב לנו שיקבלו את התמיכה המרבית באופן שוויוני, מתוך הבנה שאימהות ואבות יחד צריכים להרגיש בנוח לצאת לחופשת לידה, נטולי לפחות דאגה אחת".

אלה שלף אהרוני  (צילום: נדב קרלינסקי)
אלה שלף אהרוני (צילום: נדב קרלינסקי)

ענקית הטלקום "AT&T" הקימה את מרכז הפיתוח הישראלי הראשון שלה בשנת 2007, בעקבות רכישת הסטארט-אפ הישראלי "Interwise", שהתמחה בפתרונות ועידה לארגונים. לפני כחצי שנה הודיעה החברה על הרחבת הפעילות של בישראל על הקמת מרכז פיתוח נוסף בבניין "TOHA" בתל אביב.