הנפילות של פועלים מפיגומים באתרי בנייה נובעות משתי סיבות עיקריות. הראשונה, פועלים שאינם קושרים את עצמם לכבל ההצלה קו החיים שנמצא בפיגום הממוכן, והשנייה, העמסת יתר של ציוד וחומרים במשקל חורג מיכולות הנשיאה של הפיגום. 

הטכנולוגיה של פנג'יה משלבת חיישנים מתקדמים, מערכת אנליטיקה (AI) ויכולות ראייה ממוחשבות אשר שולחות התרעות אוטומטיות בזמן אמת, מיד כשזוהתה העמסת יתר מסוכנת או שאחד או יותר מהפועלים לא קשר את עצמו לכבל ההצלה. ההתרעות מאפשרות למנהלי האתר למנוע כל סיכון פוטנציאלי לשלום ולחיי הפועלים, עוד לפני שהעבודה מתחילה.

הטכנולוגיה החדשה מתווספת למערכת בקרת גישה באתרי בנייה מורכבים שהשיקה פנג'יה בתחילת השנה אף היא באתרי תדהר בניה. מערכת בקרת הגישה מזהה האם פועלים באתר מורשים להיות בו והאם חרגו מהמיקומים המדויקים שהוקצו להם. יכולת זו מונעת כניסה של פועלים לא מיומנים לאזורים מסוכנים שלא הוכשרו לעבוד בהם.

פנג'יה הציגה את הטכנולוגיות בכנס 'הזדמנויות טכנולוגיות למניעת תאונות בענף הבניה' שהתקיים היום בכפר המכביה במעמד סגן שרת הכלכלה והתעשייה, ח"כ יאיר גולן, ובהשתתפות בכירים בענף הבניה.

עודד סומברג, סמנכ"ל פיתוח עסקי, חטיבת האנטרפרייז, Pangea: "תאונות באתרי בנייה אינן מחויבות המציאות וניתן למנוע את רובן המכריע באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. אנו מזהים כיום התעניינות גבוהה בקרב חברות הבנייה אשר מחפשות  פתרונות  אמינים ובהישג יד לתאונות העבודה. אנחנו מציעים להם פתרון ייחודי, מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת. פתרון זה משלים את המוצר הראשון שהשקנו, המאפשר לחברות בניה לשפר את הבטיחות באתרי בנייה באמצעות פתרון מתקדם לבקרת גישה מבוססת זיהוי פנים. פנג'יה שמה לה למטרה לפתח מודולים נוספים אשר יתנו כלים נוספים לחברות בניה להתמודד עם בעיות מסכנות חיים נוספות באתרי הבניה שלהם".