אחרי האוזניות שעוררו סערה ברחבי העולם, והפכו לפופולריות מאוד, חברת Nothing חשפה הערב (שני) את Phone (1), הסמארטפון הראשון שלה. רשימת ההמתנה לרכישתו עומדת על למעלה מ-200 אלף הזמנות מראש, והצעות של יותר מ-3,000 דולר עבור מאה היחידות הראשונות.

המכשיר, שזמין בצבעים שחור ולבן, כולל ממשק בשם Glyph, הוא דרך חדשה לתקשר כדי לעזור למזער את זמן המסך. כאמור, מדובר בדפוסי תאורה ייחודיים, המורכבים מ-900 נוריות LED, אשר מציינות מי מתקשר ומאותות על התראות אפליקציה, מצב טעינה ועוד.

ניתן להפעיל את הממשק באמצעות התאמה של אנשי קשר בודדים לרינגטון, כל אחד מהם עם דפוס ייחודי. לצד התאמה זו, למען השגת פוקוס שקט יותר, תכונת Flip to Glyph מפעילה התראות שקטות לאורות בלבד על ידי הנחת Phone (1) עם ממשק ה-Glyph כלפי מעלה.

המכשיר כולל גב שקוף עם עיצוב ייחודי, המורכב מיותר מ-400 רכיבים. מסגרת האלומיניום הממוחזרת ב-100% הופכת אותו לקליל וחזק, בעוד שלמעלה מ-50% ממרכיבי הפלסטיק של הטלפון עשויים מחומרים ממוחזרים - אחוז מוביל בתעשייה. כמו כן, הוא מצויד במסך 6.55 אינץ', המצויד במגן מסך. לצד אלו, זכוכית Gorilla® Glass 5 הדו-צדדית מספקת קשיחות, בעוד שמנועי רטט מתקדמים הופכים את תגובות המגע למציאותיות. השוליים הסימטריים ומסגרת האלומיניום מוסיפים אלגנטיות, קלילות ועמידות.

Phone (1) של Nothing (צילום: יח''צ)
Phone (1) של Nothing (צילום: יח''צ)

המכשיר תומך במערכתה הפעלה אנדרואיד, כאשר החברה פיתחה גרסה מיוחדת, המאפשרת בין היתר שליטה במוצרים נוספים באמצעות הגדרות המכשיר, ללא צורך באפליקציות נוספות. בין היתר, ניתן לבצע מספר פעולות ברכבי טסלה (פתח את נעילת הדלתות, הפעל מיזוג אוויר, ראה מיילים שנותרו ועוד). 

החומרה והתוכנה של המכשיר מדברות בשפה ויזואלית אחת, עם ווידג'טים, גופנים, צלילים וטפטים מותאמים אישית, כולם מעוצבים בלעדית, ובמקביל ניתן גם להציג את אוספי ה-NFT (במידה ויש לכם) ולעקוב אחר המחירים שלהם - ישירות ממסך הבית של המכשיר. כמו כן, ה-Phone (1) לומד את המשתמש, כך שהנפוצות ביותר שלך נטענות מהר במיוחד, בעוד השאר יוקפאו כדי לחסוך בסוללה.

מערך צילום מתקדם וביצועים עוצמתיים

המכשיר כולל מצלמה כפולה עם שני חיישני 50 מגה-פיקסל מתקדמים, כאשר המצלמה הראשית מופעלת על ידי ספינת הדגל Sony IMX766. תכונות חכמות כמו מצב לילה וזיהוי סצנות מתאימים את ההגדרות לכל פריי, ובמקביל ניתן להגדיר את ממשק ה-Glyph לבהירות מלאה ולהאריך נושאי תקריב באור עדין - זהו אור טבעת נייד, ללא פלאש.

Phone (1) מצויד בערכת השבבים החזקה והאמינה Qualcomm® Snapdragon™ 778G+, המותאמת אישית ל-Nothing כולל טעינה אלחוטית והפוכה. גרפיקה פנומנלית ותכונות מצלמה מתקדמות, הכל מואץ על ידי 5G. מצב משחק מתאים בצורה מדויקת את הצליל לגרפיקה ומצמצם את ההתראות.

Phone (1) של Nothing (צילום: יח''צ)
Phone (1) של Nothing (צילום: יח''צ)

הוא תומך בטעינה מהירה ואלחוטית, כאשר הסוללה (בנפח 4,500 אמפר) תספק לדברי החברה 18 שעות שימוש בכל טעינה, ויומיים בהמתנה. 30 דקות במטען יספיקו כדי להטעין 50 אחוזים מהסוללה, כאשר ניתן לטעון אביזרים שונים, בהם האוזניות Nothing Ear (1) עם טעינה הפוכה של 5W. סליל הטעינה Glyph אפילו נדלק כדי לציין שמתרחשת טעינה הפוכה.

המכשיר, אשר זמין בצבעים שחור ולבן, זמין לרכישה מוקדמת ברשת באג, וברשתות פרטנר ומחסני חשמל, בעלות של 1,990 ש"ח עבור הדגם עם זיכרון בנפח 8GB/256GB ודגמים נוספים יהיו זמינים בסוף הקיץ.