קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מותג שיאומי בישראל, השיקה את שואב האבק החדש מבית שיאומי, G11, שמאובזר במברשת רולר חדשנית, המשולבת במערך סכינים ייחודי שחותכות שערות שנתפסות במברשת.

המותג שיאומי כבר השיק לא מעט שואבי אבק  ידניים ורובוטיים. הדגם החדש שהיא מציגה ה־G11, ממשיך את הקו של קודמיו, עם שני שדרוגים עיקריים, הרולר ועוצמת השאיבה. ה־G11 מציג עוצמת שאיבה של עד 185AW, והיא אמורה להיות יעילה ב־23% יותר מהדור הקודם.
בבדיקה עצמית התוצאות של השואב טובות מאוד. הוא הצליח להעלים במהירות אבק ולכלוך מהשטיחים ומהרצפה, ויש לו נגישות קלה לסדקים ולחריצים עמוקים. מברשת הרולר, שמוצגת לראשונה בישראל, מצוידת בשלושה מערכי חיתוך שערות הפועלים בצורה אוטומטית וחותכים שערות המסתבכות במברשת על מנת לאפשר תהליך שאיבה חלק ואופטימלי.

בנוסף, השואב החדש מגיע עם מסנן רב־שכבתי בעל יכולת סינון אלרגנים שונים עד 0.3 מיקרון ביעילות של עד 99.5%. הודות למסנן המתקדם הפועל בטכנולוגיית פחם פעיל, קולט השואב החדש חלקיקי אבק וזיהומים ולוכד אותם.

שואב האבק Xiaomi G11 (צילום: יח''צ שיאומי)
שואב האבק Xiaomi G11 (צילום: יח''צ שיאומי)

מבנה השואב הייחודי, בעל תשעה קונוסים, מנצל את החלל הפנימי של מערכת הסינון כדי להפריד חלקיקים בלתי נראים מהאוויר. פעולה זו מונעת את סתימת המסנן ומאפשרת לו לשמור על כוח יניקה למשך זמן רב.

כמו כן, השואב מצויד בסוללת ליתיום־יון פולימר בצפיפות גבוהה המאפשרת פעילות עד 60 דקות, והוא יודע להתאים את עוצמת היניקה הודות לחיישן אינפרא־אדום מובנה בגוף השואב. ככל שהשואב מזהה יותר אבק, עוצמת היניקה גדלה ולהפך.

מסך ה־LCD בראש המכשיר מציג מידע בעת השימוש, כמו עוצמת שאיבה, רמת הסוללה והודעות שגיאה. המסך מאפשר לעקוב אחר מצב השואב והופך את השימוש בו לקל ולנוח יותר. המחיר של ה־G11 הוא 1,799 שקל עם 12 חודשי אחריות.