"ב-15 השנים האחרונות עבדנו קשה כדי לספק שירות סטרימינג קל לשימוש, כולל לאנשים שחיים או מטיילים ביחד", כתבה החברה בהודעה מיוחדת. "זה נהדר שהלקוחות שלנו אוהבים את הסרטים והסדרות שלנו עד כדי כך שהם מוכנים לחלוק אותם עם אחרים, אבל התופעה הנרחבת של שיתוף חשבונות בין בתים שונים חותרת תחת היכולת שלנו להשקיע ולשפר את השירות לאורך זמן".
עוד כתבה החברה, כי "אנחנו מעריכים את הלקוחות שלנו, ומכירים שיש להם הרבה אפשרויות בחירה בצריכת הבידור שלהם. אנחנו עובדים קשה כדי ליצור תוכניות טלוויזיה וסרטים נהדרים, ולהתחשב בלקוחות בדרך שבה גובים את הכסף עבור שימוש בכמה בתים".