צוקרברג חשף: אלו השינויים הצפויים בתוכן שניחשף אליו בפייסבוק

מנכ"ל ומייסד מטא (לשעבר פייסבוק) מארק צוקרברג חשף את השינויים הצפויים בפלטפורמות, לצד האופן בו בינה מלאכותית תקבע למה ניחשף ובאיזו מידה

סתיו נמר צילום: צילום פרטי
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג | צילום: .S. Senate Judiciary Committee via REUTERS/File Photo/File Photo

הדברים נאמרים ברקע הדוחות הכספיים המדאיגים של החברה, שרשמה לראשונה הפסדים. בהמשך הפוסט, צוקרברג חשף את השינויים הצפויים בפעילות, במסגרת שני תחומים - ה-Reels ותחום המטאוורס. בנושא הרילס (Reels) - הסרטונים הקצרים שמטא פיתחה ככל הנראה על מנת להתחרות בטיקטוק - ציין כי "ברבעון הזה נרשמה עלייה של למעלה מ-30 אחוזים בזמן שאנשים בילו מול הרילס בפייסבוק ובאינסטגרם".

פייסבוק שינתה את שמה ל-Meta מטה. צילום: רויטרס | צילום:

הוא חשף כי החברה מתכננת להכפיל עד סוף השנה הבאה את כמות התוכן שהבינה המלאכותית מציגה למשתמשים בפייסבוק ובאינסטגרם, על אף שנוצר על ידי אנשים ועמודים שאינם עוקבים אחריהם. עם זאת, צוקרברג הדגיש כי "תוכן של אנשים שאתם מכירים יישאר חלק משמעותי מחווית השימוש, וחלק מהתוכן המובחן ביותר שלנו, אבל נוכל להוסיף אליו תוכן מעניין מהרשתות השונות שלנו".

"כ-15 אחוזים מהתוכן המוצג בפיד הפייסבוק, וקצת יותר מזה באינסטגרם, מבוסס על המלצות של בינה מלאכותית, ומגיע מאנשים, קבוצות וחשבונות שאתם לא עוקבים אחריהם", פירט, "אנחנו מצפים שהמספרים האלה יוכפלו, ויותר מכך, עד סוף השנה הבאה".

תגיות:
פייסבוק
/
מארק צוקרברג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף