חברת Elvy.ai זכתה בתחרות יזמיות נשים - הדור הבא בחסות קבוצת לוצאטו, בפסגת יזמות הנשים ביום שלישי בתל אביב. התחרות העלתה לבמה שלוש חברות שנוסדות ע"י נשים כדי שישתפו את החידושים שלהם. החברות נשפטו ע"י אסתר (אתי)  לוצאטו, מנכ"לית קבוצת לוצאטו; פרופסור רבקה כרמי, לשעבר נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב; ומיכל זיסו, מנכ"לית ZISO. 

"בתור קבוצה שבה 80% מההנהלה היא נשית, התחרות הזו מרגשת עבורנו. אני מברכת את היזמיות; שלושתן הן דוגמאות מצויינות לכך שנשים יכולות להיות בחזית ולהוביל סטארט-אפים טכנולוגיים. כמו שאנחנו כבר יודעים, לחברות בהובלה נשית יש יתרון גם בניהול וגם בעולם של גיוס הון. השמים הם הגבול", אמרה לוצאטו.

 כל חברה קיבלה שלוש דקות להציג את הרעיון שלה והשופטים קיבלו החלטה במקום.  חברת Elvy.ai היא חברת טכנולוגיית שינה (סליפ טק) הנמצאת בתפר בין הרגלים טכנולוגיים ובריאות. 

"אנחנו מאפשרים לאנשים לישון יותר טוב ע"י שיפור היגיינת השינה שלהם", הסבירה המייסדת השותפה של החברה, אור הראל. היא אמרה שהאור הכחול ממסכים וקרינה אלקטרומגנטית משפיעים על תדירות גלי האלפא, שקורים במהלך מחזורי השינה שלנו. 

"החידוש שלנו הוא שלקחנו את הטלפון, שיש לו השפעה שלילית על השינה שלנו, ורתמנו אותנו כפרטנר", היא אמרה. "המוצר הראשון שלנו לשיווק הוא מטען טלפון אלחוטי, שמיועד לשידה ליד המיטה וחוסם סקטוריאלית 95% מהקרינה האלקטרומגנטית הנפלטת מהמטען ומהטלפון, ובכך מבטיח לך שינה איכותית כל לילה".

שתי החברות האחרות שהתחרו הינן Feminai, ששמה לה למטרה לספק לנשים אמצעי בטוח ויעיל לגלות סרטן שד בשלב מוקדם; ו Tweaks, פלטפורמה להתאמות אישיות בנדל"ן. 

הזוכה קיבלה שלט על הבמה ותזכה לראיון ולכתבה בג'רוזלם פוסט ובעיתון המקביל, מעריב.