וואטסאפ היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר כיום, וסיכוי לא רע שאתם נכנסים אליה מספר פעמים בשעה. אחת לתקופה, מטא (הבעלים של וואטסאפ) מכריזים על עדכונים חדשים שישפרו את חווית השימוש ויענו על הבעיות עימם מתמודדים המשתמשים. מנכ"ל ומייסד החברה מארק צוקרברג הכריז היום (שלישי) על מספר תכונות חדשות ומתבקשות למדי שיגיעו בקרוב לאפליקציה.

מבחר מטורף: וואטסאפ מרחיבה את הפיצ'ר שכולנו התמכרנו אליו

מחקתם הודעה בטעות בווטסאפ? מעתה לא הכל אבוד | כל הפרטים

הסוף לטעויות בהודעות? החידוש שיחסוך לכם עצבים בוואטסאפ

הפיצ'רים החדשים (אשר על חלקם דווח בעבר) קשורים לתחום הגנת הפרטיות של המשתמשים, ומאפשרים בין היתר לך לצאת מקבוצה - מבלי שהחברים בה יידעו על כך, ולקבוע מי יוכל לראות מתי היית מחובר לאחרונה.

הדבר עשוי למנוע לא מעט מבוכה עבור משתמשים רבים, שנשארו בקבוצות שונות מפני שלא רצו שיידעו על עזיבתם, או כאלה שפשוט לא נכנסו לוואטסאפ כדי שאדם מסוים לא יידע שהתחברו.

פיצ'ר נוסף שחשף צוקרברג הוא שדרוג של האפשרות לשליחת תמונות הזמינות לצפייה רק פעם אחת. כאמור, מדובר בפיצ'ר שיכול להיות שימושי למדי במספר מצבים, למשל העברת מידע מסוים לצד השני, שלא היינו רוצים שיהיה שמור בנייד שלו לאורך זמן, או התלבטות על רכישה של מוצר מסוים. העדכון החדש מאפשר למנוע מצב בו הצד המקבל של התמונה - יעשה צילום מסך כדי שזו לא תיעלם לאחר צפייה אחת.

בתוך כך, אמש פורסם בחשבון הטוויטר של וואסאפ, כי פרק הזמן בו ניתן למחוק הודעה לאחר שנשלחה יורחב, ויעמוד על יומיים ו-12 שעות (סה"כ 60 שעות). מדובר בשינוי משמעותי, שכן עד כה מגבלת הזמן עמדה על שעה, שמונה דקות ו-16 שניות.