ZenBook Pro 16X OLED - מחשב נייד מבית ASUS - מיועד ליוצרי תוכן ואנשי מקצוע, שמעריכים עיצוב ונוחות ללא פשרות, לצד שילוב של כניסות ויציאות חשובות, תצוגה חדה, סוללה טובה וביצועים חזקים.

לא מדובר במחשב נייד זול, אבל עבור אנשי מקצוע, ובמיוחד יוצרי תוכן, זה "סוס עבודה" עם לא מעט תכונות מיוחדות. ראשית, מבחינת עיצוב מדובר במחשב יפהפה, ולמרות החומרה המרשימה, הוא עדיין מאוד דק ושוקל 2.4 ק"ג בלבד - מה שהופך אותו לקל מאוד לנשיאה לעבודה ולנסיעות.

היתרונות העיקריים של המחשב הנייד עבור היוצרים נמצאים בתצוגה שלו, מסך מגע 4K OLED HDR NanoEdge1, ובנוחות שהמבנה הייחודי שלו מציע, לצד פיצ'רים המיועדים במיוחד בשביל יוצרים.

המבנה המיוחד כולל מקלדת מוגבהת, בזווית נוחה במיוחד לאנשים שצריכים לעבוד מולה במשך רוב היום, וחוגה ייחודית שתסייע לכם לשלוט ביתר קלות בכל תוכנות העיצוב, ולא רק. הוסיפו לכך את ה־ASUS Pen 2.0, שמגיב בצורה יוצאת מן הכלל, ללא השהייה - ויש לכם כל מה שאתם צריכים בשביל להתחיל ליצור.

מבחינת חומרה, המחשב הזה לא יאכזב אתכם, ואפילו הגיימרים שביניכם ימצאו שלל משחקים להריץ עליו. הנייד מצויד במעבד אינטל דור 12, Core i9, זיכרון בגודל GB32 וכרטיס מסך של NVIDIA, ה־GEFORCE RTX 3060, שייתן לכם ביצועים מעולים במרבית המשחקים, גם אם תצטרכו טיפה להתפשר במשחקים החדשים.

המקלדת המוטה והחוגה, לצד המסך עם התצוגה החדה והברורה - נותנים למחשב ערך נוסף משמעותי. המקלדת מאוד נוחה לשימוש, וגם ההקלדה שקטה ולא "מכאיבה" לאצבעות כמו בניידים אחרים. הזווית של המקלדת גם מסייעת לקרר את המערכת ולאפשר ביצועים נרחבים. בנוסף, המקלדת מוארת על ידי נורות RGB, שכמובן נתונות להתאמה אישית, ואפילו לוח המקשים עבר שפצור והוא גדול יותר ונוח יותר.