אף פעם לא מוקדם מדי להתחיל: סטרטאפ ישראלי בשם רובוגרופ, מפתח טכנולוגיות ללימוד רובוטיקה, תכנות והנדסה, המתאימות לכל הגילאים - מילדי הגן עד סטודנטים האוניברסיטאות, כאשר המטרה הסופית היא להצליח ולהנגיש את היסודות בתחומים הללו לכל הילדים.

בחברה, הפעילה ברחבי העולם ובעיקר בשוק האמריקאי, פיתחו טכנולוגיות המנגישות ומפשטות נושאים מורכבים מתחומי התכנות, ההנדסה, המדעים והטכנולוגיה, עבור בני ילדים, בני נוער ומבוגרים. בין הפתרונות החדשניים של רובוגרופ נמצאת מערכת בשם CoderZ, הזמינה לשימושם של כל מוסדות החינוך בישראל דרך מערכת הגפ"ן.

הסביבה הטכנולוגית CoderZ, היא הסביבה האינטרנטית הראשונה בעולם המאפשרת לכל תלמיד לתכנת רובוט וירטואלי בענן, תוך כדי למידה ויישום של עקרונות תכנות, הנדסה, מתמטיקה ופיזיקה. העקרונות הללו משמעותיים להצלחתם העתידית של הילדים בתחומים הללו. למעשה, זו הסיבה שבאמזון בחבו בחברה הישראלית כדי להמחיש באופן חווייתי ולימודי כיצד עקרונות מדעי המחשב מיושמים במרכזי השילוח שלה ברחבי העולם.  

יורם דויטש מנכ"ל החברה ציין כי "תכנות, רובוטיקה וטכנולוגיה הנם חלק אינטגרלי בחיי היומיום של כולנו, חשוב שכל התלמידים יקבלו הזדמנות שווה להיחשף, וללמוד את המקצועות שבונים את תעשיית ההייטק המפוארת בישראל. שימוש במוצרי החברה מפתח יכולות ומיומנויות יסוד קריטיות לעתידם האישי והמקצועי של הלומדים ויכולתם לממש את הפוטנציאל שלהם להצלחה". 

"אני שמח שמערכות וארגונים חינוכיים בישראל וברחבי העולם - ארה"ב, ברזיל, קנדה, סינגפור ועוד רבים אחרים מזהים את הערך הפדגוגי המשמעותי של הסביבות הטכנולוגיות שפותחו בחברה ואימצו סביבות אלו כחלק אינטגרלי מפתרונות הלימוד שלהם", הוסיף, "עם מאות אלפי תלמידים ומורים משתמשים ברחבי העולם, המשימה שלנו לאפשר לכל ילד לגלות סקרנות ולסייע לכל מורה לפתח מיומנויות קריטיות בצורה נגישה, חווייתית ומשמעותית".