גוגל הוא ככל הנראה האתר אליו אתם נכנסים הכי הרבה פעמים ביום, בין אם כדף הבית שלכם ובין אם במטרה לחפש דבר מה באמצעות מנוע החיפוש. אמש חשפו בחברה מספר שדרוגים במנוע החיפוש, שישנו את הדרך בה כולנו משתמשים בו בחיי היומיום שלנו. 

בין החידושים, ניתן למצוא חיפוש משולב (Multisearch), שיאפשר למשתמשים לצלם תמונה או להשתמש בצילום מסך ולהוסיף לו טקסט - בדיוק כפי שאתם עשויים באופן טבעי להצביע על משהו ולשאול שאלה לגביו. הדבר צפוי לסייע בשאילת שאלות שהיה קשה לנסח בעבר. החיפוש המשולב זמין באנגלית ברחבי העולם ובחודשים הקרובים יתרחב ליותר מ-70 שפות - בהן עברית.

פיצ'ר נוסף זכה לשם חיפוש משולב לידי (Multisearch Near me), ומאפשר - כפי ששמו רומז - לצלם תמונה או להשתמש בצילום מסך, ולהוסיף באפליקציית גוגל את המילה "לידי". הפיצ'ר יחל לפעול בארצות הברית בסתיו הקרוב.

לצד אלו, עדכון בשם תרגום מציאות רבודה (Lens AR Translate) מאפשר תרגום של טקסט אשר מופיע על תמונה. האפשרות החדשה תושק בהמשך השנה ברחבי העולם.

החיפוש המשולב של גוגל (צילום: גוגל)
החיפוש המשולב של גוגל (צילום: גוגל)

בתוך כך, בגוגל חשפו מספר עדכונים חדשים לאפליקציית המפות, שינסו לתת לכם תחושה כאילו אתם נמצאים בדיוק במקום עליו אתם מסתכלים באפליקציה. העדכון שזכה לשם "אווירה שכונתית" מאפשר לבחור שכונה ולראות את המקומות הפופולריים ביותר מתעוררים לחיים הודות לתמונות ומידע ישירות על המפה. הפיצ'ר ייכנס בהדרגה ברחבי העולם במהלך החודשים הקרובים.

בנוסף, כעת ניתן לצפות ב-250 תצוגות אוויריות פוטוריאליסטיות של ציוני דרך עולמיים מרכזיים, כמו מגדל טוקיו והאקרופוליס ישירות מגוגל מפות.

פיצ'ר נוסף בשם נוף סוחף (Immersive view) מאפשר לתכנן מראש ולקבל הבנה עמוקה לגבי עיר, כאשר הוא מאפשר לראות את המקום, את מזג האוויר ואת תנועת ההמונית בהתאם ליום ולשעה. הפיצ'ר יושק בלוס אנג'לס, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו וטוקיו בחודשים הקרובים.

חידוש נוסף אפשר למשתמשים לבצע חיפוש עם Live View - על ידי הרמת המכשיר, כדי למצוא מקומות נחוצים כמו חנויות, כספומטים ומסעדות כשאתם בדרכים. הפיצ'ר יושק בלונדון, ניו יורק, פריז, סן פרנסיסקו וטוקיו בחודשים הקרובים.