ענף הגיימינג נמצא בעלייה מתמדת, מה שנתפס בעבר כמגרש המשחקים המקוון של הדור הצעיר, מצליח למשוך בשנים האחרונות קהלים חוצי-גיל, ומבסס עצמו כאחד ממגזרי הפעילות הצומחים בעולם.  בזמן שלא מעט ענפי פעילות נחלו הפסדים מול מגפת הקורונה המשתוללת, תעשיית הגיימינג (Gaming Industry) הייתה שם לקטוף ניצחונות.

רצף סגרים והגבלות תנועה, שהות מתמשכת במרחב הפרטי והימנעות מאינטראקציה חברתית, שלחו רבים לבלות את זמנם הפנוי בקונסולות ובמשחקי המובייל, שסיפקו משב רוח מרענן, וייצרו במקביל את אחת התקופות הפורחות שידע הענף מאז ומתמיד.

בתרגום למונחים פיננסיים, שווי הענף  מוערך בכ-300 מיליארד דולר, הכוללים הכנסות ישירות מרכישת קונסולות, מינויים, פיצ'רים ועוד, העומדות על כ-200 מיליארד דולר, בעוד שהכנסות עקיפות ממעגלים סמוכים - כדוגמת שדרוג מכשירים ניידים, ציוד היקפי והוצאות על קהילות הקשורות לתחום - מניבות לתעשייה כ-100 מיליארד דולר. הכנסות אלה עולות על סך המכירות המצרפי של תעשיית הקולנוע והספורט גם יחד.

מותג משקפי השמש Oakley  מציג את הפרק הבא של החדשנות בעולם משקפי  הגיימינג  עם PRIZM GAMING™ 2.0 משקפי שמש בעלי מסגרת מתקדמת וקלת משקל המיועדת להרכבה גם לכאלה הצריכים עדשות עם מרשם וגם כאלה ללא מרשם

משקפי השמש PRIZM GAMING™ 2.0 מעלים  את רמת חווית המשחק על ידי ניצול הכוח של טכנולוגיית PRIZM™ LENS וסינון אור כחול שפותחו באופן ייחודי עבור תצוגות OLED ו-LED.

המשקפיים מעניקים נוחות משופרת, מאפשרים לשחק יותר זמן ומגבירים את זמן התגובה. עדשות OAKLEY PRIZM GAMING™ 2.0 מותאמות באופן ייחודי כדי להחליש את האור ממסכי OLED ומסכי LED עם טכנולוגיית סינון אור כחול שנועדה להפחית 30% מהאור הכחול LED בתוך ה-400000-50AB STONG 400-50AB.

האתגר ביצירת עדשה בטכנולוגיית סינון אור כחול הוא בכך שהיא יכולה לגרום לעדשה מראה צהוב מורגש. עדשות רבות בשוק ללא הגוון צהוב אינן חוסמות כמויות משמעותיות של אור כחול. באוקלי הצליחו להתמודד עם אתגר זה וליצור עדשה שלא דומה לשום דבר אחר בשוק

OAKLEY  PRIZM GAMING™ 2.0 זמין גם עם עדשות מרשם אותנטיות של OAKLEY.

טווח מחירים: 600-1200 שקלים.

ניתן להשיג: באתר של Oakley  ובחנויות המשווקים המורשים בישראל.