סדרת הטלוויזיות החכמות החדשה של סמסונג, ה-Neo QLED 8K מספקים חוויית צפייה דינאמית עם תכונות וטכנולוגיות מסך מתקדמות המאפשרות ליהנות מתכנים באיכות 8K הנאמנים למציאות. הטלוויזיה מצוידת במעבד Neural Quantum Processor 8K, המבוסס על בינה מלאכותית, וניתן לחבר בלחיצת כפתור את הנייד החכם,  ה-Galaxy S22, ולהציג תוכן שצולם במקור ברזולוציית 8K.

בעזרת מעבד Neo Quantum ולשיפורים בטכנולוגיות התצוגה והשמע, הטלוויזיה יודעת להבדיל ולאפיין את השידורים השונים שבהם תרצו לצפות. בין אם מדובר בסרט אקשן, הופעה חיה או אירוע ספורט המוני, המעבד מספק חווית צפייה עם רזולוציה משודרגת ל-8K, המפיקה תמונה חדה ונקייה. המעבד החדשני מעבד למעשה כל פיקסל מתוך 33 מיליון פיקסלים בנפרד, מה שמספק תמונה צלולה עם ניגודיות משופרת. בנוסף, יש גם ציפוי נגד השתקפויות לצמצום ההפרעות בזמן הצפייה בטלוויזיה. 

גם תכונות השמע ב-Neo QLED זוכות לשדרוג. הטלוויזיה עושה שימוש בטכנולוגיית OTS, שמאפשרת לצליל לנוע ברחבי החדר בעקבות האובייקט שעל המסך. הסדרה מספקת חוויית Dolby Atmos מצוינת, הודות להוספה של ערוצי השמע העליונים החדשים של Samsung. באמצעות הרמקולים מרובי ערוצים, הממוקמים באזורים שונים בטלוויזיה, היא מספקת צליל דינמי שעוקב אחרי התנועות המתרחשות על המסך מכל זווית. בנוסף הטלוויזיה מאובזרת במצב Eye Comfort, המתאים באופן אוטומטי את הבהירות והגוון של המסך באמצעות חיישן תאורה מובנה ונתוני שקיעה או זריחה. כאשר התאורה הסביבתית משתנה, המסך מפחית בהדרגה את כמות האור כדי להציג גוונים חמים ועשירים.

בימינו הטלוויזיה היא לא רק לצפייה פסיבית, אלא גם משומשת למשחקים. איכות התמונה וקצב הרענון של המסך ישרתו היטב כל גיימר. בנוסף ממשק הגיימינג בטלוויזיה מקפיץ סרגל מיוחד המציג נתונים חשובים כמו לאג, קצב הפריימים ועוד.

דבר נוסף שמגיע בסדרה של סמסונג הוא ממשק  Smart Hub עם בית חכם מובנה. הממשק המובנה בתוך המסכים החדשה יכווין את המשתמשים אל התוכן המועדף עליהם כדי לעזור להם למצוא תכנים חדשים ולהשקיע פחות זמן בחיפושים. בנוסף, הסרגל הצידי ב-Smart Hub מאפשר לעבור בצורה חלקה בין קטגוריות – Media, ו-Ambient – כך שמשתמשים יכולים להתרכז בפעילויות הרצויות. בנוסף הבית החכם עכשיו מובנה בטלוויזיות סמסונג עם מרכז חכם מובנה (Built -in hub) אשר בשילוב עם אפליקציית SmartThings  מאפשר שליטה במגוון מכשירים חיצוניים של סמסונג כגון מקררים, תנורים, שואבי אבק, מזגנים ועוד.