אחרי שהאוזניות והסמארטפון שלה עוררו סערה ברחבי העולם והפכו לפופולריים מאוד, חברת Nothing חושפת היום (רביעי) אוזניות חדשות בשם Nothing Ear (stick). "כשאנחנו עומדים לחצות את רף מיליון מוצרים שנמכרים ברחבי העולם, אני לא יכול לחכות שאנשים ישימו את ידם על המוצר השלישי שלנו, (Ear (stick. הוא מאוזן ונוח תוך מתן חווית סאונד המתקדמת ביותר שלנו עד כה. המארז מעוצב בהשראת שפתון וכולל פתח טוויסט ייחודי ופונקציונלי", אמר קארל פיי, מנכ"ל ומייסד שותף של Nothing.

האוזניות, המיובאות רשמית ע"י רשת באג, מציגות חיי סוללה ארוכים במיוחד של 29 שעות (22 מהן באמצעות נרתיק האוזניות הארגונומי). מדובר בעד שבע שעות האזנה ועד שלוש שעות דיבור, כאשר עשר דקות טעינה מספקות עד שעתיים זמן האזנה. מארז האוזניות מעוצב בהשראת איפור, בצורה גלילית ייחודית וקומפקטית, והאוזניות יושבות באופן פחות חודרני בתעלת האוזן להתאמה נוחה באופן טבעי. משקלה של כל אוזניה עומד על 4.4 גרם בלבד.

בנוסף, הסאונד מתעורר לחיים עם הדרייבר הדינמי המותאם אישית של (Ear (stick, אשר לטענת החברה הוא אחד הרגישים בשוק. ב-12.6 מ"מ, הוא גדול מספיק כדי לספק עומקים עשירים, גבהים ברורים ופרטים נועזים, תוך שהוא עדיין קטן מספיק להתאמה נוחה. על ידי שימוש במגנטי דרייבר בדרגה הגבוהה ביותר בשוק, איכות הצליל נשארת עקבית גם בתדרים הגבוהים והנמוכים ביותר.

בנוסף, שום דבר לא הולך לאיבוד עם Bass Lock Technology - תוכנה חכמה המודדת את צורת תעלת האוזן הייחודית של המשתמש ואת ההתאמה של האוזניות, ומזהה כמה באס הולך לאיבוד במהלך הלבישה. עקומת האקולייזר מכווננת אוטומטית לרמה האופטימלית עבור המשתמש ומספקת עומקים נוספים, בכל פעם.

האוזניות מצוידות גם בדור הבא של Nothing's Clear Voice Technology, שלושה מיקרופונים בחדות גבוהה, שעובדים יחד עם אלגוריתמים מעודכנים כדי לסנן רעשי רקע חזקים יותר, ומגבירים את הקול לשיחות חסינות רוח ועמידה בפני קהל. לצד אלו, (Ear (stick כולל אנטנה מעוצבת מחדש, שיושבת רחוק יותר מהפנים כדי למזער את חסימת האות. כמו כן, כאשר משחקים בטלפון החכם Nothing (1), הוא עובר אוטומטית למצב השהיה נמוך להתאמה מדויקת של צליל וגרפיקה. גם מתחבר בקלות לכל מכשיר אנדרואיד עם Fast Pair.

פיצ'ר נוסף באוזניות, מאפשר שליטה נוחה יותר באמצעות מגע, עבור מחוות מדויקות יותר, כאשר בין היתר בקרות הלחיצה ממוקמות בשתי האוזניות ופועלות גם כשהאצבעות שלכם רטובות. למעשה, כך ניתן לבצע מספר פעולות, באמצעות לחיצה ללא מאמץ על גזע האוזניות, בהן לנגן, להשהות, לדלג על רצועות, להפעיל סיוע קולי ולשנות את עוצמת הקול.

כאשר משתמשים באוזניות ביחד עם המכשיר - כל ההגדרות והתכונות משולבות ישירות בטלפון, וניתן להתאים את כל ההגדרות במהירות. המשתמשים במכשירים אחרים - אנדרואיד ו-iOS - יכולים לכוון את התכונות הללו באפליקציית Nothing X החדשה.

האוזניות יהיו זמינות לרכישה ברשת באג החל מה-20 בנובמבר, וניתן להזמין אותן כעת במכירה מוקדמת, במחיר 399 ש"ח, במקום 449 ש״ח