צג המחשב המתקדם החדש של חברת Dell, ה־UltraSharp 32 4K Video Conferencing, בנוי במיוחד למי שזקוק למסך מחשב לצורכי עבודה, עם תצוגה נהדרת, מצלמה חכמה, ופיצ'רים המיועדים במיוחד לשיחות ועידה וריבוי משימות.

מבחינת מראה, ישר רואים שמדובר במסך מחשב שמיועד לעובדים רציניים,  עם המצלמה החכמה הגדולה הממוקמת במרכזו. המסך, בגודל 31.5 אינץ' מגיע ברזולוציית 4K, ותומך בטכנולוגיית IPS Black - המאפשרת זווית צפייה רחבה יותר, דיוק בצבעים ויותר פירוט בסצינות חשוכות.

המצלמה עצמה, שתתעד אתכם באיכות 4K, כוללת מיקוד אוטומטי, עם בינה מלאכותית שדואגת לשמור על צבעים אמיתיים גם בתנאי תאורה קשים, ותספק לכם תמונות טובות מאוד, ללא טשטוש תנועה הודות לטכנולוגיה להפחתת רעשי וידיאו.

בנוסף, ניתן להתאים את המצלמה לזווית הרצויה ולקבוע בדיוק כמה תרצו להציג מהסביבה. תריס המצלמה נסגר ונפתח אוטומטית על ידי סנכרון עם יישומי ועידת וידיאו. מלבד המצלמה הצג מצויד בשני רמקולים איכותיים ומיקרופון תומך בסינון רעשים.

לצג החדש של דל לא מעט פיצ'רים שבנויים במיוחד עבור אותם אנשים שזקוקים למסך שלהם לצורכי עבודה, כמו שכבת אבטחה שמשתיקה את המיקרופון והמצלמה עד לרגע שתזדקקו לה, זיהוי נוכחות באמצעות ווינדוז הלו, ונעילת המחשב כשהמשתמש מתרחק - לאבטחה נוספת.

גם בתקשורת וחיבוריות הצג עומד על כל הדרישות המשרדיות והביתיות. מלבד יציאת ה־HDMI יש מספר יציאות USB ו־USB-C, וכמובן גם חיבורים לאביזרים נוספים כמו אוזניות. הניהול החכם של הצג מאפשר הרצת יישומים מרובים על פני מסך אחד או יותר עם 38 מחיצות חלונות מוגדרות מראש ויכולת להתאים אישית עד חמישה חלונות, מה שמעניק יכולות משופרות של ריבוי משימות.