רצועת הכושר החכמה Mi Band 7 מבית שיאומי היא הדור האחרון בסדרת הרצועות הפופולרית. הגרסה החדשה מזכירה מבחינה חיצונית את הדור הקודם, אך יש הבדלים קטנים בין הגרסאות.

רצועת ה־Mi Band 7 החדשה מגיעה עם גוף מעט קצר ורחב יותר, ומשלבת מסך AMOLED בגודל של 1.62 אינץ’ (לעומת 1.56 אינץ' בדור הקודם), המגיע ברזולוציה של 490×192 פיקסלים ובבהירות משופרת שמגיעה עד 500 ניט.

השליטה על התאורה במסך מתבצעת באופן ידני, שכן הרצועה אינה כוללת חיישן תאורה. הדבר יכול לגרום לרצועה להאיר יותר מדי - ואף לסנוור בחשיכה. עם זאת, ניתן להגדיר מצב "תאורת לילה" לשעות מסוימות. שינוי נוסף בדור הנוכחי הוא התמיכה במצב Always On Display (מסך דולק תמיד), המשאיר תצוגה מינימלית של השעה גם כאשר המסך כבוי. בצדו האחורי של ה־Mi Band 7 ניתן למצוא חיישן המאפשר ניטור של הדופק, השינה והחמצן בדם, לצד הפינים שאליהם מתחבר המטען המגנטי (הכלול באריזה).

בדומה לחיצוניות, גם הממשק לא עבר שינוי משמעותי - אם כי כעת הוא מרגיש מהיר יותר. מתצוגה הראשית של הרצועה ניתן להגיע לווידג'טים השונים באמצעות גלילה לצדדים.

בין היתר, ניתן להגיע למזג אוויר, לפעילות או לווידג'ט המאפשר שליטה על נגן המוזיקה בסמארטפון. גלילה מעלה תפתח את התפריט, הכולל בכל פעם תצוגה של שלושה פריטים, ובהם מידע על הפעילות, השינה והדופק, וכן הפעלת מצב אימון. הצמיד תומך ב־110 סוגי פעילות כושר.

הצמיד מצויד בסוללת 180mAh, שלדברי היצרן מאפשרת שימוש של 14 ימים במצב המתנה. זמן השימוש הממוצע שהשגתי בין הטעינות עומד על כ־11 ימים (לא כולל השימוש במצב "מסך דולק תמיד", שהשימוש בו קיצר את זמן השימוש בכמחצית). בנוסף, בדומה לדגמים האחרים בסדרה, ה־Mi Band 7 מגיע עם מבחר גדול של תצוגות שניתנות לבחירה ולשינוי.

מחיר מומלץ לצרכן 249 שקל.