גוגל פרסמה השנה את האנשים והמונחים שהישראלים חיפשו הכי הרבה בשנה האחרונה. בין המונחים המדוברים ניתן למצוא את המונדיאל, המלחמה באוקראינה, תוצאות הבחירות ומספר פוליטיקאים מפתיעים יותר - ופחות. 

למקום הראשון ברשימת "עשרת החיפושים החמים", הגיע המונדיאל, המתקיים בקטאר - וייצר כותרות עוד לפני שהתחיל, ולא רק מבחינת הכדורגל. בהמשך רשימה - משחק המילים Wordle, מנוע חיפוש הטיסות skyscanner, המלחמה באוקראינה ותוצאות הבחירות. מונח מפתיע שהתייצב במקום התשיעי ברשימת החיפושים הוא "מדא בדיקות קורונה" - שריד אחרון לימי המגפה. 

הרשימה המלאה:
1. מונדיאל 2022
2. Wordle
3. האח הגדול
4. תו ירוק
5. Skyscanner
6. новости украины (חדשות על אוקראינה)
7. תוצאות הבחירות
8. חתונה ממבט ראשון
9. מדא בדיקות קורונה
10. כאן 11 מונדיאל

לצמרת "רשימת האנשים הכי טרנדיים" של השנה הגיעה הדר מוכתר - יו"ר מפלגת צעירים בוערים. אמנם היא נותרה הרחק מאחוז החסימה, אך הדבר לא מנע ממנה מלהפוך לאישיות מחופשת למדי. פוליטיקאי נוסף שהגיעו לרשימה הוא איתמר בן גביר ובהמשך ניתן למצוא גם את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, סיימון לבייב שהעדויות כלפיו עמדו במוקד הסרט "נוכל הטינדר", והשופטת לשעבר אתי כרייף.

האנשים הטרנדיים:
1. הדר מוכתר
2. נירו לוי
3. איתמר בן גביר
4. סנדי בר
5. אמיר חצרוני
6. יגאל שילון
7. סיימון לבייב
8. ולדימיר פוטין
9. אתי כרייף
10. אסי עזר

מוכתר זכתה להישג משמעותי נוסף, כאשר הגיעה למקום הראשון ברשימת הפוליטיקאים הטרנדיים, כאשר אחריה ברשימה - איתמר בן גביר, ולדימיר פוטין ועידית סילמן. את הרשימה סוגרים חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד, וחבר הכנסת לשעבר אביר קארה.

פוליטיקאים:
1. הדר מוכתר
2. איתמר בן גביר
3. ולדימיר פוטין
4. עידית סילמן
5. בצלאל סמוטריץ'
6. ג'ו ביידן
7. מיקי זוהר
8. וולודימיר זלנסקי
9. טלי גוטליב
10. אביר קארה

בראש רשימת האנשים שהלכו לעולמם נמצא הזמר צביקה פיק, שנפטר באוגוסט האחרון. דמות נוספת שנכנסה לרשימה היא העבריין בני שלמה, שנרצח ביריות בתחילת אוקטובר. עוד נכנסו לרשימה - הרב חיים קנייבסקי והמלכה אליזבת השנייה והרוצח הסדרתי ג'פרי דאמהר, שהסדרה עליו בנטפליקס החזירה אותו לתודעה.

האנשים שהלכו לעולמם:
1. צביקה פיק
2. בני שלמה
3. ספיר נחום
4. מודי בר-און
5. ג'פרי דאמהר
8. עידן אוחיון
9. יורם טהרלב
10. המלכה אליזבת

כאן 11 היא המנצחת הגדולה של רשימתה סדרות, עם ארבע הפקות מקור המככבות ברשימת החיפושים, בהן הסדרה "טהרן". עם זאת, לצמרת הרשימה התברגה לא אחרת מאשר פאודה של YES. במקביל, נטפליקס השיגה שתי נציגות ברשימה - מניפסט ו- stranger things במקום החמישי.

סדרות טלוויזיה:
1. פאודה
2. מניפסט
3. טהרן
4. מנאייכ
5. stranger things
6. שנות ה-90
7. צומת מילר
8. המפקדת
9. euphoria
10. שעת אפס

"האח הגדול" היא תוכנית הריאליטי המחופשת ביותר, כאשר מיד אחריה ברשימה: "חתונה ממבט ראשון" ו"אהבה חדשה". עוד הגיעו לעשירייה הפותחת: "הישרדות" ו"מאסטר שף".

תוכנית ריאליטי:
1. האח הגדול
2. חתונה ממבט ראשון
3. אהבה חדשה
4. משחקי השף
5. הישרדות
6. המסעדה הבאה
7. רוקדים עם כוכבים
8. אקס פקטור
9. מאסטר שף
10. הקבוצה

בצמרת רשימת הסרטים המחופשים ביותר התמקם "נוכל הטינדר" של נטפליקס, ומיד אחריו גיע הסרט صالون هدى (הסלון של הודא) של הבמאי הפלסטיני-הולנדי האני אבו אסעד, שביים את ״גן עדן עכשיו״ זוכה פרס גלובוס הזהב. גיבורי העל לא נעדרו מהרשימה, עם לא פחות מארבעה נציגים. עם זאת, רק הפקה ישראלית אחת נכנסה לרשימה - הסרט "בחורים טובים"

סרטים:
1. נוכל הטינדר
2. صالون هدى (הסלון של הודא) 
3. סמייל
4. באטמן
5. ת'ור אהבה ורעם
6. אהבה בשחקים
7. בלאק אדם
8. ד"ר סטריינג' 2
9. אדומה אש
10. בחורים טובים

אלירן לוי, דובר Google בישראל סיכם את הנתונים בשיחה עם "מעריב": "רשימות סיכום השנה של Google כוללות את הרגעים, האנשים, הנושאים והאירועים שהיו הכי טרנדיים ב-2022 בישראל. הרבה פעמים שואלים אותנו למה הכי טרנדים ולא הכי מחופשים? התשובה היא שהמחופשים ביותר לא משתנים לעיתים קרובות ויהיו לרב שעת כניסת השבת או זימון תור לרופא ללא סיסמה בעוד שהטרנדיים נותנים תמונה שהרבה יותר משקפת מה באמת קרה פה השנה". הוא הדגיש כי "סיכומי השנה בארץ ובעולם מצביעים על מגמה דומה - היציאה מקורונה לעולם פתוח יותר, עם הרבה הזדמנויות".