אנחנו חיים בעידן שבו הקווים בין עבודה משרדית ועבודה מהבית היטשטשו, כך שעובד ממוצא או סטודנט, צריך להצטייד במחשב מספיק טוב כדי למלא משימות כמעט מכל מקום אפשרי. חברת לנובו מציעה לעובדים ולסטודנטים פתרון אחר, זול יותר, שמאפשר גם לבצע משימות משרדיות פשוטות, גם חיבוריות נרחבת וכמובן מכשיר לשעות פנאי, לצפייה בסרטים ובתוכניות.

הטאבלט LENOVO Tab M10 Plus, מצויד במסך מגע IPS, בגודל  10.6 אינץ' ורזולוציית 2K עם קצב רענון עד 60 הרץ, לצד ארבעה רמקולים איכותיים ומערכת שמע שעוטפת אתכם בסאונד. בנוסף הוא מגיע עם מעבד Qualcomm Snapdragon, זיכרון 4GB עם אפשרויות הרחבה, ושטח אחסון עד 128 ג'יגה בייט, עם אפשרות להרחיב את שטח האחסון עם כרטיס חיצוני של עד 1 טרה.

יש שתי תכונות עיקריות שהופכות את המכשיר לנוח עבור סטודנטים ולצרכי עבודה, הניידות והביצועים. מדובר בטאבלט קל משקל עם מראה סולידי ולא צעקני. הוא דק מיוחד, עובי של 7.45 מ"מ, ומשקלו 456 גרם בלבד, זאת בזכות שלדת האלומיניום הקלה והעמידה. בנוסף, הוא עובד עם אפליקציית Lenovo Instant Memo כדי להפוך את הקלט על המסך לפשוט, מהערות וסקיצות בכתב יד ועד לסימון מסמכים, ולגרירה ושחרור של טקסט. בשביל נוחות מקסימלית ניתן  להוסיף את העט האופציונלי Lenovo Precision Pen 2.

בנוסף יש פונקציה שנקראת מצב קריאה אימרסיבי, שמקל על העיניים בעת שימוש לאורך זמן. מצב זה משפר את הקריאות על ידי הדמיית מטריצת הצבע של הדפים בספר מודפס, מה שמדמה קריאה על נייר. הטאבלט מגיע עם מערכת ההפעלה Android™ 12, כאשר בשנת 2023 צפויה לצאת גרסה עדכנית יותר, Android™ 13. כמובן שתהיה גישה לכל אפליקציות גוגל פליי, בנוסף לפיצ'רים בנויים במכשיר כמו  Google Play Protect, השומר על המכשיר שלכם נקי ועל הנתונים שלכם בטוחים, ואפליקציות KIDS SPACE, ואפליקציית ENTERTAINMENT SPACE. 

לאחר טעינה מהירה, המכשיר תומך בביצוע ריבוי משימות לאורך שעות עם סוללת 7500mAh. עוד במכשיר מצלמות קדמית ואחורית של 8 מגה פיקסל, ומיקרופון בנוי. עוד במכשיר, תמיכה בתקשורת אלחוטית, חיבורי בלוטוס 5.1 ויציאות USB 2.0 , יציאה לאוזניות 3.5 מ"מ וכאמור יציאה לכרטיס נאנו סים ומיקרו SD.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,278 ש"ח