אילון מאסק הופך את טוויטר לבית מלון? תמונות שהגיעו לידי ה-BBC חושפות חדרי משרדים במטה טוויטר שהוסבו לחדרי שינה, ספות המשמשות כמיטות ותמונה אחת אף מציגה חדר עם מיטה זוגית, כולל ארון בגדים ונעלי בית. לפי הדיווח, הרשויות בסן פרנסיסקו בודקות את התמונות כהפרה אפשרית של קוד הבנייה.

עובד לשעבר אמר שהבוס החדש של טוויטר אילון מאסק שוהה וישן בקביעות במטה החברה בסן פרנסיסקו מאז שרכש את טוויטר. כזכור, בחודש שעבר הוא שלח אימייל לכל צוות הטוויטר ואמר שהם "יצטרכו להיות הארדקור" כדי להצליח. 

כאמור, בתמונות שהגיעו לידי BBC נראים סימנים רבים לכך שעובדים ישנים במשרדים. בין היתר ניתן לראות ספות המשמשות כמיטות ותמונה אחת אף מציגה חדר עם מיטה זוגית, כולל ארון בגדים ונעלי בית. בחדר ישיבות נוסף יש שעון מעורר, ותמונה מונחת מעל מיטה מאופרת. "זה נראה כמו חדר במלון", אמר אחד העובדים לשעבר. 

המחלקה לביקורת מבנים בסן פרנסיסקו אישרה כי היא חוקרת הפרות אפשריות של קוד הבנייה בעקבות תלונה שהוגשה. מאסק בתגובה טען שהעיר תוקפת חברות על כך שהן מספקות מיטות ל"עובדים עייפים". בציוץ שנמחק, מאסק סיפר שהוא יעבוד ויישן במשרד "עד שהארגון יתוקן". 

סנטור מדינת קליפורניה, סקוט ווינר, אמר ל-BBC: "עכשיו הוא גורם לעובדים לישון בטוויטר. ברור שלא באמת אכפת לו מאנשים. לא אכפת לו מהאנשים שעובדים אצלו". פקיד במחלקת ביקורת מבנים אמר: "אנחנו צריכים לוודא שהבניין משמש כמתוכנן".

טוויטר לא הגיבה מיד לבקשת תגובה.