בעידן שבו חלק נרחב מהאוכלוסייה החל לעבוד מהבית,  מחשבים ניידים צריכים למלא שתי דרישות עיקריות: ביצועים, כדי לעמוד בעומסים, ואריכות ימים, כדי שלא נצטרך להחליף מחשב כל שנתיים. 

ה-Asus Zenbook S 13 Flip OLED בהחלט עומד בשתי הדרישות האלו, עם מבנה עמיד וחומרה מספיק חזקה ומעודכנת (מעבד אינטל דור 12) שלא תצטרכו לחשוב על חזרה לחנות לפחות לכמה שנים טובות. אבל הלפטופ האולטרה קל, שמשמש גם כטבלט עם מסך מגע מתקפל, מגיע עם מסך 13 אינץ' OLED, מה שמבטיח תצוגה טובה מאוד לצפייה בסרטים ועבודה עם תוכנות עריכה.

מבחינת עיצוב מדובר בלפטופ דק, עם מעטפת מגנזיום-אלומניום קשיחה. המחשב שוקל 1.1 ק"ג בלבד, מה שהופך אותו לנייד בכל מובן של המילה, תכונה שהפכה לעוד יותר חשובה כיום. ההתקפלות המלאה של המסך לאחור, שהופך את המחשב לטבלט, נעשית בצורה חלקה, והוא נוח לאחיזה ושימוש,.

אחד הדברים המרשימים במחשב הזה הוא תצוגת ה-OLED, הכולל כיסוי מלא של סולם הצבעים, תמיכה ב-Dolby Vision HDR וציפוי Corning Gorilla Glass למניעת שריטות. רזולוציית הצפייה היא 2.8K, וניתן להתרשם כי הצבע שחור הוא אכן שחור והוא מציג צבעים מציאותיים ותמונה חדה. השימוש בעט המצורף במסך המגע הוא מאוד נוח לשימוש, והתחושה היא קצת כמו כתיבה או שרטוט על נייר. יחס התצוגה הוא 16:10, וזה מרגיש מאוד מרווח כשעובדים עליו כמו טאבלט. גם המקלדת מאוד נוחה, לא שומעים יותר מדי את הנגיעות בזמן הלחיצה, ויש תאורה אחורית מתכווננת עבור שעות החשיכה. המשטח מגע, בגודל 5 אינץ', מגיב בצורה מהירה, כבונוס הוא יכול בלחיצה אחת להפוך ללוח ספרות שימושי.

המחשב מצויד גם במצלמת רשת  1080p, עם פונקציית IR לכניסה מאובטחת עם זיהוי פנים של Windows Hello. בנוסף, יש חיישן טביעת אצבע המשולב בכפתור ההפעלה. למרות שהמחשב דק וקל, עדיין הוא מגיע עם מגוון יציאות וכניסות: כניסת microSD, שתי יציאות USB-C/Thunderbolt, כניסת אוזניות, ויציאת USB-C נוספת. בנוסף יש קישוריות Wi-Fi 6E ו-Bluetooth 5.2. מבחינת חיי הסוללה גם כאן יש ביצועים טובים מאוד עם 14 שעות חיי סוללה, והיכולת להיטען עד לרמה של 60 אחוז תוך פחות משעה.

בסופו של דבר ה-Asus Zenbook S 13 Flip OLED מצויד במה שאתם צריכים לעבודה בעידן המודרני, מחשב שיכול לשמש גם לצרכי עבודה עם מעבד i7 דור 12 של אינטל, 32 GB זיכרון וכרטיס מסך Iris X של אינטל, עם היכולת לעבוד איתו כטאבלט והנוחות של העבודה עם העט של אסוס. מצד שני המסך הנהדר ישמש אתכם לצפייה בתכנים בבית ובנסיעה. המחיר המומלץ לצרכן 6,999 שקל.