אפליקציית סטוריטל היא משירותי הסטרימינג הגדולים בעולם לספרי אודיו ולספרים דיגיטליים, שמציעה למנוייה 600 אלף ספרים לקריאה ולהאזנה ללא הגבלה, בשמונה שפות שונות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית ופולנית.

הפלטפורמה מאפשרת לאוהבי ספרים לצרוך אותם בדרך לעבודה, בחופשה, במהלך פעילות ספורטיבית או בבית, וליהנות מהיצע נרחב של ספרים ללא הגבלה במחיר של ספר אחד. סטוריטל פעילה ביותר מ־25 שווקים ברחבי העולם, בהם שוודיה, איטליה, צרפת, הולנד וארה"ב, ומשרדיה הראשיים נמצאים בשטוקהולם, שוודיה.

חלק מרכזי בפעילותה כולל גם את זרוע ההוצאה לאור, סטוריסייד (Storyside), שאחראית על רכישת זכויות להקלטת הספרים ולהפקתם לשמע. רוב ספרי האודיו בעברית בקטלוג נמצאים בבלעדיות בסטוריטל, ביניהם ספריהם של יובל נח הררי, מאיר שלו, דויד גרוסמן, דורית רביניאן, אברהם ב. יהושע, נעה ידלין ועוד, כמו ספריהם של סופרים רבי מכר בינלאומיים המתורגמים לעברית כמו מרגרט אטווד, סלמן רושדי, אקהרט טול ורבים נוספים. הספרים הוקלטו באולפני החברה בישראל על ידי קריינים ושחקנים מובילים ולעתים אף על ידי הסופרים עצמם.

כמו כן, סטוריטל מייצרת תוכן מקורי תחת התווית Storytel Original, יצירות אשר נכתבו במיוחד עבור הפלטפורמה. ספרי Storytel Originals נכתבים מלכתחילה במטרה שיוקראו, ושיאזינו להם. תוספת ייחודית מאוד היא הוספת ליווי מוזיקלי ואפקטים קוליים בנוסף לליהוק של קריינים מובילים המוסיפים את האופי הייחודי להם.

"תעשיית הספרים הבינלאומית עוברת שינויים רבים בשנים האחרונות", אומר מוטי ליפמן מנהל פעילות סטוריטל בישראל, "ספרי האודיו והספרים הדיגיטליים קיימים כאן כבר הרבה שנים, אך לרוב יועדו לצרכנים מסוימים. כיום, במיוחד אחרי מגיפת הקורונה, אנחנו מזהים את המעבר של רבים לצריכת ספרים באמצעות האזנה או קריאה דיגיטלית.

"דור חדש של קוראים נולד, דור טכנולוגי שצורך מוזיקה ותכני וידיאו ללא הגבלה באמצעות שירותי הסטרימינג", הוא מוסיף, "שוק הספרים המקומי נחשף לפלטפורמה גלובלית עם קטלוג של יותר מחצי מיליון כותרים, שמציעה את האפליקציה האולטימטיבית לקריאה ולהאזנה באפליקציה אחת במגוון שפות רחב. הייחודיות שלנו היא באפשרות להאזין ולקרוא ללא הגבלה, תוך כדי מעבר בלחיצת כפתור מקריאה להאזנה ולחזרה לקריאה במהלך השימוש בספר.

"אנחנו היחידים שמנגישים ספר דיגיטלי בשני פורמטים שמסונכרנים האחד עם השני – כבר לא צריך לרכוש ספר בודד לקריאה וספר בודד להאזנה, יש מינוי לספרים דיגיטליים לקריאה ולהאזנה ללא הגבלה. בנוסף לזה, הצרכן הישראלי יכול במסגרת המינוי החודשי שלו להאזין גם לתכנים בשפות זרות. אנחנו שמחים להיות הפתרון המוביל לצרכנים הישראלים".