סוגיית איכות האוויר הפכה לנושא מרכזי בשנים האחרונות, בעיקר עקב התפשטות מגיפת הקורונה והמודעות הגוברת לסכנות שבזיהום. יש לכם אפשרות לטהר את האוויר, וגם לבשם את האווירה בחדר או ברכב, עם Vootto, מכשיר קומפקטי המטהר את החדר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

נושמים בדרכים: הכירו את הפיתוח החדש שיצמצם את זיהום האוויר בכבישים

המכשיר של Vootto מסנן ומנטרל ניחוחות מזון וריחות לא נעימים, נפטר מגזים רעילים, עשן סיגריות, אבק, וכן אלרגנים, וירוסים וחיידקים, כך שהאוויר שמוזרם לחלל הוא צח, נקי וצלול.

כמו כן, החברה פיתחה מערכת ניתוב אוויר חדשנית, ומשתמשת באופן בלעדי בטכנולוגיית סניטציה שפותחה באוניברסיטת בר אילן במשך 14 שנים. בחברה מדגישים כי טכנולוגיית ההגנה האקטיבית הזו לוכדת ומשמידה 99.97% מהחומרים המזהמים, מהחיידקים והווירוסים, מבלי לשחרר תוצרי לוואי מזיקים.

השימוש במכשיר הוא אינטואיטיבי מאוד ונוח לתפעול. בקופסה אתם מקבלים את המכשיר, המעוצב בצורת גליל עתידני עם נורות לד בחלקו העליון, ספק כוח לחשמל הביתי, וספק כוח שמתחבר לנקודת המצת ברכב.

עוד בקופסה פילטר פחם פעיל, שבתוכו אפשר (למרות שלא חובה) להכניס קפסולת ריח, כאשר החברה מציעה מספר ריחות למכירה. ברגע שמכניסים את הפילטר למכשיר ומחברים לחשמל (או ברכב) המכשיר מתחיל לעבוד באופן אוטומטי. ניתן לכוון את עוצמת השאיבה על ידי חוגה בחלק העליון של המכשיר.

בדיקה ביתית הראתה שהמכשיר עובד בחללים די גדולים. הוא מורגש בעיקר בשימוש ברכב או בחדרי שינה ואמבטיה, אבל גם כשחיברנו אותו בסלון הוא נטרל את עשן הסיגריות ופיזר ריחות נעימים. המכשיר משווק בעלות של 590 שקל.