אחרי יותר מ-20 שנה, התוכי הירוק של בזק בינלאומי שדובב על ידי שלום אסייג והפך לאחד הסמלים המוכרים, יוצא לגמלאות לאחר שבזק יוצאת במיתוג חדש ותתמקד באספקת שירותים למגזר העסקי.

לאור ההחלטה שהתקבלה השנה במשרד התקשורת לבטל את ההפרדה בין ספק האינטרנט והתשתית, הוחלט כי בזק תפעל כחברה עצמאית נפרדת מפלאפון ו-yes תחת המנכ"ל החדש, רון גלב, ותעבור מאספקת שירותים למגזר הפרטי והעסקי לאספקת שירותי למגזר העסקי בלבד, תרחיב את סל השירותים שהיא מספקת תוך התמקדות במנועי צמיחה מרכזיים כגון דאטה סנטר, מיגרציה לענן, הגנת הסייבר ושירותי תקשורת גלובליים.

הלוגו החדש של בזק (צילום: בזק בינלאומי)
הלוגו החדש של בזק (צילום: בזק בינלאומי)

את הלוגו עם התוכי יחליף הלוגו עם האותר 'B בינלאומי TECH' שעוצב ע"י חברת שייק דיזיין. "מתיחת הפנים ללוגו של החברה לא מייצגת רק ריענון כפי שחברות נוטות לעשות לעיתים, אלא שינוי ממשי של המיקוד העסקי של בזק בינלאומי", מסביר המנכ"ל רון גלב, "לבזק בינלאומי יש ניסיון של שנים באספקת שירותים לשוק ה-IT אך עתה אנו מתכוונים להגדיל את סל השירותים שנציע כדי לתת מענה מקיף, מלא ומותאם אישית לכל לקוח ולקוח".