הכתבה נכתבה בשיתוף חברת Weblinks

אך מה אם היינו אומרים לכם שבאמצעות כתיבת תוכן שמעניין את הגולשים הייתם יכולים גם לקדם את עצמכם במנועי החיפוש מה הייתם אומרים לנו? חברת Weblinks מתמחה בתוכן שמעניין את הגולש ובעולמות הקידום ונמצאת פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

קשר ישיר בין תוכן לבין דירוג בגוגל 
כיום אנו רואים קשר ישיר בין תוכן לבין דירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש בגוגל. במהלך תהליך קידום אורגני של אתר יש לא מעט פעולות המתבצעות על מנת להעלות ולשפר את הדירוג שלכם בגוגל. בין הפעולות הבולטות שנעשות אנו רואים את כתיבת התוכן. כתיבת תוכן הינה מלאכה בלתי נפרדת מן עולמות הקידום ומשפיעה בצורה ישירה על הדירוג שלכם בגוגל. במהלך תהליך קידום אתרים נכתבים תכנים איכותיים אשר אופיינו מראש בעקבות חקר מתחרים, חקר שוק וחקר מילות מפתח במטרה לקדם את האתר שלכם אלפי מונים.

הבנה של פסיכולוגיית הגולש 
בניגוד למה שאנשים רבים נוטים לחשוב כתיבת תוכן היא הרבה יותר מגיבוב של מספר מילים, מדובר בתורה שלמה הנשענת על מספר עקרונות פסיכולוגיים. כאשר אנחנו כותבים תוכן עלינו להתאים אותו בצורה מושלמת אל הפסיכולוגיה של הגולש. להשתמש נכון במרחב של האתר, כתיבת תוכן שיוצרת רגש וגורמת לקורא לעשות מגוון פעולות שונות (קליקים, הישארות באתר שהות ממושכת, הרשמה לרשימת תפוצה ו/או רכישת מוצרים מן האתר). באמצעות עקרונות אלו אנו יכולים לגרום ללקוח תחושה של שייכות למוצר ומחויבות. לא כל אחד יכול לרושם תוכן שמעניין את הגולש וקולע בול לצרכים שלו – לכן אנו נרצה לעבוד עם בעלי מקצוע המתמחים בפסיכולוגיית הגולש ובקידום אתרים אורגני, כך נוכל להגיע אל קהלים גדולים יותר של לקוחות ולשנות את אחוזי ההמרה פלאים.

יצירת תוכן נכון ואיכותי: חקר מתחרים
המטרה של כל עסק הוא ליצור תוכן נכון ואיכותי המיועד בצורה מושלמת אל הקוראים, נותן להם ערך מוסף וגורם להם לנקוט פעולות שונות באתר. אנו מאמינים כי אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת מה הוא תוכן איכותי ואיך לפנות אל קהל הלקוחות שלכם בצורה נכונה הוא חקר מתחרים. באמצעות חקר מתחרים אנו נוכל לראות את המתחרים המובילים בנישה שלנו (במנועי החיפוש) ולראות אילו מילות מפתח הם מקדמים, באילו אסטרטגיות תוכן הם פועלים ובאיזה צורה. דרך חקר מתחרים אנו נגלה האם הלקוחות בנישה שלנו הם יותר בסגנון של תוכן מילולי על כל סוגיו – מדריכים, שאלות ותשובות, מידע אינפורמטיבי או שמא וידיאו ותמונות מדברים אליהם מעט יותר. 

חקר מתחרים נותן לנו את האפשרות ליצור תוכן איכותי ונכון יותר הן למנועי החיפוש והן ללקוחות שלנו ולתת להם בדיוק את מה שהם מחפשים תחת קורת גג אחת. יחד עם זאת חקר מתחרים איננה מלאכה פשוטה ודורשת מקצועיות, מיומנות לצד היכרות עם גוגל ומנועי החיפוש בצורה אבסולוטית. 

מה בדיוק הלקוח מחפש?
עסקים רבים נחבטים בשאלה הזו – "מה בעצם הלקוח שלנו מחפש?" מדובר בשאלה המשתנה מנישה לנישה ואף מיום ליום. על מנת לדעת מה הלקוח מחפש אנו צריכים לעשות חקר שוק נכון, חקר מתחרים ולבנות אסטרטגיית תוכן נכונה וחכמה. דרך אסטרטגיית תוכן נכונה אנו יכולים לדעת מה עובד יותר, מה עובד פחות עד שנגיע לתשובה לה ייחלנו יותר מכל.

תוכן מעניין -> יותר זמן באתר -> גוגל רואה הכל
אם אתם חושבים שגוגל תמים תחשבו שוב, גוגל רואה הכל. בשנים האחרונות אנו עדים לכך שגוגל מחפש את הטוב ביותר עבור הגולשים שלו. כתוצאה מכך כחלק מהדירוגים של גוגל ניתן לראות שהוא מדרג את חווית המשתמש באתר – החל מ-רספונסיביות האתר, הנגישות והמעברים בין חלקים שונים באתר והתוכן של האתר. ככל שהתוכן של האתר יותר איכותי ונותן ערך מוסף ללקוח כך אין מן הנמנע שהלקוח ישהה יותר זמן באתר. גוגל יודע להעריך מצבים כאלה ומתגמל בהתאם. חברת weblinks מתמחה ביצירת תוכן מעניין שגורם ללקוחות שלכם להישאר יותר זמן באתר ולקבל הערכה ומשוב חיובי ממנועי החיפוש וגוגל בפרט.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בעולמות התוכן והקידום
כפי שכבר הצלחתם להבין תוכן שמעניין את הגולשים משפיע בצורה ישירה גם על מנועי החיפוש וגם על הפעולות השונות הנעשות באתר שלכם. במרוצת השנים פגשנו לא מעט אנשים אשר נפלו בין הכיסאות כתוצאה מעבודה עם בעלי מקצוע ללא ניסיון ו/או רצון לקחת את המושכות לידיים. ישנה חשיבות רבה בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בעולמות התוכן והקידום לשם הצלחה של תהליך זה. אנו ממליצים לכם לעבוד אך ורק עם חברה המתמחה בכתיבת תוכן וקידום אתרים אורגני ומהווה בית עבור קהל עסקים רב בצורה מקצועית וללא לאות. 

אמרתם כתיבת תוכן איכותי אמרתם Weblinks
חברת Weblinks הינה חברת בוטיק הפועלת למעלה מעשור בעולמות הקידום והתוכן והפכה במרוצת השנים לבחירתם הטבעית של מאות לקוחות עסקיים ברחבי הארץ. החברה עובדת ללא לאות במטרה להיות במרכז וקדמת הבמה עבורה ועבור קהל הלקוחות שלה.

החברה מתמחה בקידום אתרים אורגני, כתיבת תוכן איכותי ומתן מעטפת מלאה שתאפשר לכם להתאים את המסרים של העסק שלכם כמו כפפה אל קהל היעד שלכם ואל מנועי החיפוש. החברה עובדת תוך כדי תנועה, ללא הגבלת ביטויים, בשקיפות מלאה לאורך כל התהליך ונותנים לכם את האפשרות לגישה מלאה למעקב אחר התקדמות העבודה.

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת Weblinks