חברת Triplan הישראלית השיקה אפליקציה לתכנון מסלולי טיול בהתאמה אישית, במסגרתה המשתמש מקבל תוך שניות מסלולי טיול ב-150 היעדים המתויירים בעולם (בהם ניו יורק, לונדון, פריז ובנגקוק) ובשמונה שפות שונות. המערכת מציגה למשתמש על גבי מפה אינטראקטיבית המלצות לאטרקציות, אתרים, פעילויות ומסעדות בזמן אמת על בסיס חוכמת ההמונים ובהתאמה לתאריכי הטיול שהזין המשתמש במערכת. 

כאמור, הפלטפורמה של טריפלן יוצרת את הטיול על בסיס מספר פרמטרים, בהם מספר ימי הטיול, מיקום המלון, תחומי העניין והמאפיינים הנוספים לגבי אופי הטיול המבוקש. בהתבסס על הנתונים הללו, האלגוריתם מחשב ומתכנן את המסלול המתאים ביותר. לאחר מכן, המשתמש יכול לבצע הזמנות לכל אחד מהאתרים והאטרקציות לאורך המסלול מבלי לצאת מהפלטפורמה, ומבלי לבזבז זמן במהלך הטיול, במחירים זהים למחירים באתרי ההזמנות הרשמיים, ובמקרים רבים אף בהנחות.

האפליקציה שמתכננת לך טיול (צילום: צילום מסך)
האפליקציה שמתכננת לך טיול (צילום: צילום מסך)

בנוסף, הוא יכול לחפש ולהוסיף באופן עצמאי נקודות עניין ביעד, והמערכת תשזור אותן בתוך המסלול. לאחר השלמת התהליך, המשתמש יוכל לנווט אל המסלולים באמצעות הממשק. האלגוריתם מספק עדכונים בזמן אמת, ומתאים את המסלול לכל שינוי. בנוסף לכל אלה, יצורפו המלצות ותובנות של טריפלן המבוססות על הידע הנצבר, וכן על שיתופי פעולה עם מומחי תוכן מתחום התיירות. 

טריפלן זמינה דרך אתר האינטרנט, וכן בהורדת בחנויות האפליקציות Google play ו-App store

עומר אגוזי, מנכ״ל משותף טריפלן ציין: "אנחנו שמחים להציע לקהל הישראלי, הידוע בחיבתו לטיולים בחו"ל, כלי חינמי, פשוט ונוח, שיחסוך את תהליך תכנון הטיול המייגע. אחרי שנים בהם סייענו כמדריכי טיולים לאלפי מטיילים לחוות את היעדים בחו"ל בצורה הטובה ביותר, הרגשנו שיש לנו את הידע כיצד לבנות את המודל האולטימטיבי שיהווה פיתרון אידאלי לכל אחד ממשתמשי טריפלן".

עומר אגוזי (צילום: יוסי לזרוף)
עומר אגוזי (צילום: יוסי לזרוף)

אבי בשמת, מנכ"ל משותף טריפלן הוסיף כי "הצרכן הישראלי תמיד ידע לאמץ טכנולוגיות חדשות המסייעות לו במגוון תחומים ולשימושים נרחבים".

אבי בשמת (צילום: בועז רבינוביץ')
אבי בשמת (צילום: בועז רבינוביץ')

הוא ציין כי "גם בתחום ה - Travel-Tech הצומח בקצב מהיר, מטרת העל שלנו היא להציע פתרונות טכנולוגיים וחוויתיים לנוחיות המטיילים. טריפלן, כפלטפורמה טכנולוגית חכמה, תמשיך ללמוד את הצרכים המשתנים של המטיילים, ובשילוב כלל הכלים הטכנולוגיים החכמים שהטמענו, תוסיף תוכן והמלצות רלוונטיות, ותמיד תהיה מותאמת לזמן, למקום, ולטעם של המטיילים".