השימוש ב"בינה מלאכותית" בא לידי ביטוי בימינו במגוון רחב של תחומים, וכעת נראה שהוא גם מסייע לקופידון למצוא זיווג לרווקים והרווקות. לי תום דותן, יועצת זוגיות, דייטולוגית ומומחית הדייטים הרשמית של אפליקציית ההיכרויות "אוקיי קיופיד" בישראל, התארחה הבוקר (שישי) בתוכניתה של מעיין אדם ב-103FM והתייחסה לדברים.

בפתח הראיון אמרה היועצת, כי "כולם מדברים על בינה מלאכותית, שאת שואלת אותה שאלות. אני שאלתי איזה שורות כדאי כדי להתחיל באפליקציית היכרויות, כי להמון אנשים יש מה להגיד. הוא נתן לי שורות, השורות הגרועות ביותר שראיתי בחיי. משפיל, מעליב, רמה כל כך נמוכה".

בהמשך אמרה, "ביקשתי מאנשים לשלוח למאצ'ים שלהם את השורות המאוד גרועות שכתב הרובוט. 300 איש השתתפו בניסוי הזה ואין יום שאני לא מקבלת צילומי מסך מטורפים, של תגובות נהדרות לשורות האיומות האלה. אנשים רושמים 'ואו, איזו שורה חמודה', 'איזה רומנטי', 'בחיים לא שמעתי דבר כזה'. בהתחלה אמרתי 'איך יכול להיות שהשורות הגרועות האלה עובדות? זה עובד משתי סיבות - רוב האנשים כותבים 'היי אשמח להכיר', והוכח מחקרית שהדבר שהכי משפיע באפליקציות היכרויות זה חוש הומור".

בסיום השיחה נתנה עצה לרווקים והרווקות: "כל דבר שהוא יוצא דופן - אל תפחדו להעז. הדבר הכי גרוע שיש לכם זה שיהיה לכם אנמאץ'".

סייעה בעריכת הכתבה: שני רומנו, 103FM