גוגל חשפה הערב (שני) את Bard - המתחרה שלה ל-ChatGPT. כאמור, מדובר בצ'אטבוט המופעל על ידי מודול הבינה המלאכותית LaMDA, ובהודעת החברה נכתב: "אנחנו לוקחים צעד נוסף קדימה ומאפשרים לבודקים מהימנים להתנסות בו, לפני שיהיה זמין לציבור בשבועות הקרובים". הכלי החדש משלב מידע ממספר מקורות נרחבים מהרשת בזמן אמת כדי לספק תשובות עדכניות, זאת בניגוד ל-ChatGPT, המעודכן עד לסוף שנת 2021. 

עם זאת, בחברה הדגישו כי לפחות בהתחלה, לא כולנו נוכל להתנסות בכלי החדש והמעניין. "נשלב משוב חיצוני עם בדיקות פנימיות משלנו כדי לוודא שהתשובות של Bard עומדות ברף גבוה של איכות, בטיחות וביסוס של מידע מהעולם האמיתי. אנחנו נרגשים לקראת השלב הזה של ההתנסות שיעזור לנו להמשיך ללמוד ולשפר את האיכות והמהירות של Bard", הסבירו בחברה. 

בגוגל ציינו כי Bard יוטמע במנוע החיפוש כבר בקרוב, ולדברי המנכ"ל סונדאר פיצ'אי, "Bard משלב את רוחב הידע הקיים בעולם עם הכוח האינטליגנציה והיצירתיות של מודלי השפה הגדולים שלנו והוא מסתמך על מידע מהאינטרנט כדי לספק תשובות עדכניות ואיכותיות", 

בתוך כך, בחברה הדגישו כי הם "עובדים עכשיו על להביא את ההתקדמות העדכנית ביותר של בינה מלאכותית אל תוך המוצרים שלנו, ומתחילים עם מנוע החיפוש". פיצ'אי הוסיף: "בשלב הראשון אנחנו מפרסמים אותו עם הגירסה הקלה של LaMDA, הדגם הקטן בהרבה דורש פחות כוח מחשוב, מה שמאפשר לנו להגיע ליותר משתמשים, וגם לקבל יותר משובים. נשלב משוב חיצוני עם בדיקות פנימיות משלנו כדי לוודא שהתשובות של Bard עומדות ברף גבוה של איכות, בטיחות וביסוס של מידע מהעולם האמיתי. אנחנו נרגשים לקראת השלב הזה של ההתנסות שיעזור לנו להמשיך ללמוד ולשפר את האיכות והמהירות של Bard".