העמותה החלה לפעול בתחילת החודש שעבר וכבר חוקרת עשרה מקרים שחלקם "פוצחו" והועברו לטיפול משפטי. מקימת ומנהלת העמותה היא נעמה פיילכנפלד, צעירה בת 27 שמספרת: "הקמנו את העמותה כדי לתת לנפגעות ולנפגעים כלים לדרוש צדק, לאפשר מיצוי מידע שיתאים לפעולות המשך כמו תלונה במשטרה, הגשת תביעה אזרחית, פנייה לתקשורת או כל פעולה אחרת שירצו בה. כל זאת, לאחר שהושקעו חודשים במחקר שדות אכיפת החוק, המשפט, האקטיביזם והטיפול. ולשם כך יצאנו גם בקמפיין מימון המונים באתר giveback לשם הקמת ותפעול העמותה לאורך זמן, כדי לאפשר לנפגעות ולנפגעי עבירות מין ברשת לקבל את הסיוע והכוחות לפעול".

עשרות אלפי נשים, גברים, נערות ונערים נפגעים מינית ברשתות מדי שנה. הפוגעים מאחורי מסך, מסתתרים לרוב תחת מעטה של אנונימיות ופעמים רבות אף מצליחים לקיים את הפגיעה במרחבים שאליהם לנפגעים אין אפילו גישה. כך, הפוגעים נותרים בצללים, ואילו הנפגעים נותרים חשופים לעיני כל, ללא תאריך תפוגה. משטרת ישראל ממעטת לספק את המענה המדויק לעבירות המתרחשות בפלטפורמות אנונימיות, אך עם הידע הטכנולוגי הנכון, ניתן להתחקות אחרי העקבות הדיגיטליות של פוגעים רבים, לחשוף את זהותם ואת היקף הפגיעה שלהם. המידע הזה אמור לסייע לנפגעים להבין את הפגיעה ולשמש כחומר ראייתי.

כל פנייה לפרויקט מא'את (אלת הצדק, החוק והאמת במיתולוגיה המצרית), נבדקת לפי פרוטוקולים מחמירים של שמירה על פרטיות. חקירות אורכות עד חודש, ובסיומן נקבע אם נמצאה זהות הפוגע. הראיות מאוגדות באופן מסודר וקביל משפטית כחוות דעת מומחה בהליכים פליליים ואזרחיים. 

לתמיכה בקמפיין מימון ההמונים של העמותה