קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, מציעה מגוון מוצרים חכמים לבית ומוצרים חכמים לבישים, בהם  צמיד כושר חכם מדגם Xiaomi Smart Band 7 Pro. הצמיד שעון החכם מגיע עם תמיכה מלאה בעברית, ומציג עיצוב מאוד יפה לעין, בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת המתאימה לספורטאים. 

אין ספק שמוצרים לבישים הופכים להיות במהרה מוצר נצרך עבור צעירים ומבוגרים כאחד. צעירים רוצים את הקישוריות המוגברת, ולהיות כמה שפחות תלויים באביזרים כבדים כמו טלפון נייד או טאבלטים. הדור החדש של סדרת צמידי הכושר המוצלחת של שיאומי, דגם הפרו, מציג שיפור משמעותי בגודל המסך ועיצוב הצמיד. 

הצמיד החכם Smart Band 7 Pro הוא בעל תצוגת מסך גדולה ומרשימה, מסך מגע  AMOLED בגודל 1.64 אינצ' עם בהירות הניתנת לכיוון ידני עד 500nits. בנוסף הצג מגיע עם למעלה מ-150 רקעים לבחירה, ציפוי זכוכית וציפוי למניעת טביעות אצבע, רזולוציה ועומק צבעים של 456X280 פיקסלים,  

אחת הסוגיות הקריטיות ביותר במוצרים לבישים זה אורך חיי הסוללה - הדבר הכי גרוע במוצרים האלה זה הצורך לטעון אותם באופן רציף - וכאן אין לנו את הבעיה הזו. הצמיד החכם של שיאומי מצויד בסוללת ליתיום-פולימר בנפח 235mAh המספיקה לפעילות רצופה של עד 12 ימים (בשימוש רגיל). בנוסף, השעון החכם מכיל מקלט  GPS מתקדם, והוא מגיע עם למעלה מ-110 תכניות ספורט מובנות ואף תוכניות ספורט לפעילות אינטרוולים מהירים המותאמים לספורטאים מקצוענים. 

בנוסף יש לצמיד מערכת ניטור של מדדים ותרגולי דופק 24/7, רמת חמצן רווי בדם SpO2, מד צעדים יומי המזהה מצבי עומס באימונים ובפעילות ספורטיבית. בנוסף השעון החכם מודד מרחק וקלוריות באופן קבוע ובעל יכולות לנטר לחץ נפשי ואת איכות השינה- בדגש על שנת REM , ניטור איכות נשימה בשינה, שינה עמוק, שינה קלה (בשימוש באפליקציה). הוא גם מאוד נייד,והעובדה שהוא בעל עמידות למים מאפשרת לשחות איתו בבריכה עם לחץ של עד 5 אטמוספרות. בסופו של דבר השעון החכם הזה של שיואמי הוא שדרוג מוצלח מהדור הישן ומומלץ במיוחד לחובבי הכושר. המחיר המומלץ לצרכן עומד על  369 שקל.