חברת Anker Innovations השיקה בישראל את ספינת הדגל החדשה של מותג Soundcore, אוזניות Liberty 3 Pro, עם חידושים בתחום ביטול וסינון הרעשים, חותמת סאונד Hi-Res, דרייברים וקישוריות מתקדמים ועמידות במים בתקן IPX4.

ה־Liberty 3 Pro הן הדגם הבכיר והמקצועי ביותר בתחום האוזניות האלחוטיות מסוג TWS של החברה והן מציעות איכויות סאונד וחוויית שמע מעולות, לצד תג מחיר נוח יחסית. מבחינת איכות השמע, לא סתם האוזניות זכו בפרס חדשנות ב־CES האחרון. טכנולוגיית HearID ANC ושישה מיקרופונים (3 בכל אחת) מסננים את רעשי הסביבה בצורה איכותית, ואין שום איבוד איכות בהעברת אודיו מהמקור לאוזניות.

בנוסף, באמצעות אפליקציית SoundCore התואמת, ניתן להגדיר אין־ספור הגדרות כמו אקולייזרים, כיול מצבי ביטול הרעשים וביצוע עדכוני גרסה.

אוזניות Liberty 3 Pro (צילום: יחצ)
אוזניות Liberty 3 Pro (צילום: יחצ)

ה־Liberty 3 Pro מציעות גם זמן סוללה ארוך במיוחד – עד 8 שעות נגינה באמצעות הסוללה הפנימית של האוזניות ועד 32 שעות נגינה עם מארז הטעינה, כאשר קיימת אופציה לטעינה מהירה במיוחד – 15 דקות טעינה יספקו עד 3 שעות נגינה. את המארז ניתן להטעין באמצעות כבל USB-C או דרך משטח טעינה אלחוטי תומך QI.

להתאמה אישית ונוחות מקסימלית, ניתן למצוא בערכה מגוון רחב של מתאמי סיליקון לאוזניות, כך שהן לא ייפלו או יחליקו מהאוזן. כפתורי מגע מאפשרים שליטה מלאה ברצועות המוזיקה, בניהול השיחות ובהפעלת מצבי ביטול הרעשים. בנוסף, ניתן להפעיל את העוזרות הקוליות התומכות ואף להשתמש באוזנייה אחת בלבד (מצב מונו). המחיר המומלץ לצרכן: 699 שקל.