קבוצת ההאקרים "dark bit" שביצעה את מתקפת הסייבר על הטכניון הודיעה כי הטכניון סירב לדרישת התשלום שהציבה בסך שישה מיליון שקלים ועל כן הם מציעים למכירה "חלק גדול" מהמידע שהשיגו. 

לפי ההודעה שפרסמה הקבוצה בחשבון הטלגרם שלה, עלותו של כלל המידע שנמצא ברשותם הוא 104 ביטקוין - כ-8.9 מיליון שקלים, וניתן גם לרכוש תיקיות בודדות המכילות מידע של מחלקות שונות. בהמשך ציינו כי יש ברשותם מידע נוסף שלא מוצע כעת למכירה. "העתיד וגורל הארץ הזאת חשוב יותר מהכל ומכל דבר", כתבו.

בהודעה שפירטה את התיקיות השונות שניתן לרכוש כתבו ההאקרים: "לרוע המזל, הטכניון החליט להתעלם מעצותינו החומלות ולרצות להקשיב ליועצים המטופשים של הממשלה הגזענית. זה בסדר אם הם לא רוצים להיות מקצוענים. אז שמנו חלק מנתוני הטכניון למכירה".

עוד נכתב כי "המחיר של סך הכל בתפזורת הוא 104 BTC אם מישהו קונה הכל בבת אחת. כמובן, ניתן לקנות את הנתונים בנפרד בהתבסס על הצרכים שלך לפקולטות ולמחלקות".

הקבוצה ציינה עוד כי "החלק הארי הזה הוא לא כל נתוני הטכניון. יש עוד כמה תת-דומיינים שמוכנים למכירה אם הם לא יפסיקו להפעיל לחץ על הקולגות שלנו". הוא הוסיפו: "קחו את זה ברצינות. עתידנו וגורלה של הארץ הזו חשובים יותר מכל דבר ומכל אחד".

בין התחומים שהוצעו למכירה: הנדסת תעופה וחלל תמורת 25 ביטקוין או כ-2 מיליון שקלים, הנדסת ביוטכנולוגיה ומזון תמורת 30 ביטקוין או כ-2.5 מיליון שקלים, מדעי המחשב תמורת 40 ביטקוין או כ-3.5 מיליון שקלים, ביולוגיה תמורת 19 ביטקוין או 1.6 מיליון שקלים - וכך גם רפואה.

תחומים נוספים שמוצעים הם הנדסת חשמל תמורת 18 ביטקוין, כמיליון שקלים וחצי, הנדסת מכונות תמורת 11 ביטקוין או כ-950 אלף שקלים, פיסיקה תמורת 8 ביטקוין או 690 אלף שקלים, הנדסה ביו-רפואית תמורת 5 ביטקוין או 430 אלף שקלים, אדריכלות תמורת 4 ביטקוין או כ-350 אלף שקלים ותחומים נוספים, בהם חקר החלל, מתמטיקה ועוד.