אם יש תובנה אחת משמעותית שאנחנו יכולים לקחת מהמשחק Gotham Knights - זה שהעיר גות'אם סיטי ממש, אבל ממש, צריכה את באטמן. 

משחק התפקידים המבוסס עולם פתוח, שפותח על ידי WB Games Montreal ומופץ על ידי Warner Bros. Games, מבוסס על סדרת הקומיקס Batman: Gotham Knights, ומציג בחזית הבמה את מי שהיו עד כה שחקני המשנה לצדו של העטלף: באטגירל, נייטווינג, רד הוד ורובין. עוד לפני שנגיע למשחקיות והיכולות של הדמויות, זה כבר החולשה הבולטת ביותר של המשחק, שחסרה בו אחת הדמויות הכי פופולריות בעולמות הקומיקס, הגיבורים הראשיים שלנו לא מספיק מעניינים.

המשחק מתחיל למעשה עם מותו של באטמן לאחר עימות עם אחד מאויביו המרים ביותר, עם לכתו של באטמן ארבעת תלמידיו צריכים לקחת את המושכות, לגלות מה גרם למותו ולהילחם בפשיעה הגואה בעיר. על נייר יש פה פוטנציאל גדול, במיוחד אם היו מביאים אויבים רציניים ומעוררי אימה עבור גיבורינו. אבל העלילה התפלה המתמקדת במאבק כוח בין ליגת הצדדים ואנשי הינשופים, והיעדר "כוכבות" בנבלים של הסיפור גומרים לכך שמאוד קשה להתחבר רגשית לדמויות, ואתה מבלה את רוב הזמן בהבנה שאתה מתגעגע לבאטמן יותר ויותר. דווקא סיפור הצד כללו דמויות יותר מעניינות (כמו הארלי), בעוד שהסיפור המרכזי הרגיש לי ראוי יותר להיות משהו כמו תוכן DLC מאשר משחק מלא.

לכל דמות יש סגנון משחק ויכולות ייחודיות משלה, אבל אל תמהרו להתלהב, אתם מתחילים את המשחק מאוד חלשים (במקום פשוט להנדס אויבים ראויים יותר) ותצטרכו למלא המון משימות צד חסרות תוכן וטעם, רק בשביל לקבל כלים שהיו אמורים להיות לכם עם תחילת המשחק, כמו יכולת לנוע מהר ממקום למקום. היתרון היחיד שיש למשחק הוא שמשחקים ב-Co-op עם בן או בת זוג, אז זה באמת כיף ואפשר לשדרג מהר שתי דמויות בבת אחת, ובאופן כללי זה מאוד כיף לשחק בקבוצה, אבל כאן זה חובה. לעומת משחקי באטמן קודמים, יש גם אופציה לשחק ארבעה שחקנים במוד חדש שמוסיף הנאה למשחק, שהייתה לו חסרה מהעלילה המרכזית.

חוץ מהדמויות המרכזיות, נפגוש גם שמות מוכרים כמו טליה אל גול, מר פריז והפינגווין, אל תצפו לדמויות בקליבר של הג'וקר שיופיעו במהלך המשחק, פחות תתאכזבו. העיר עצמה מאסיבית, היא עצומה ומלאה במשימות צד ופשעים, אבל בלי גיבור אמיתי שממש רוצים לשחק בו, זה מרגיש חלול וקצת מחסיר את המטרה.

עותק המשחק התקבל על ידי עדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק בישראל.
המשחק סוקר באמצעות קונסולת PS5.