ה-Galaxy S23 Plus של סמסונג הוא הוכחה שעדיין ניתן להפתיע ולשדרג את הטלפונים החכמים הניידים, כך שיהיה שווה לצרכנים להשקיע כדי לעבור לדור הבא. השיפורים במודל החדש הופכים את ה-S23 לאחד הטלפונים החזקים בשוק עם ביצועים מעולים, חיי סוללה מצוינים, מצלמה איכותית ותצוגה בהירה וחדה.

סמסונג חשפה את סדרת מכשירי ה-Galaxy S23 | כל הפרטים

דגמי הגלקסי S23 פלוס, שמגיעים בצבעים שמנת, שחור, ירוק וסגול, מעוצבים שונה מבעבר, כאשר הגוף שטוח לחלוטין מלפנים, בצדדים מסגרת מעט קמורה עשויה אלומיניום, ולראשונה יש ציפוי  Gorilla Glass Victus 2 של קורנינג. העיצוב, ומשקלו הנמוך,  הופכים את הטלפון נוח לאחיזה. בחלק האחורי כל מצלמה מקבלת גזרת עדשת מצלמה ייעודית משלה, בעיצוב מאוד נאה לעין.

המכשיר מצויד במסך Dynamic AMOLED בגודל 6.6 אינץ' ברזולוציית FHD+, עם קצב רענון 120Hz. התמונה במכשיר חדה וברורה, עם צבעים חיים ומלאים וניגודיות מעולה. התצוגה היפה, לצד קצב הרענון הגבוה, הופך את המכשיר לאופציה מעולה לצפייה בתכנים ובעיקר למשחקים.

מבחינת ביצועים לא תמצאו יותר מדי מכשירים יותר חזקים, אם בכלל. הוא מגיע עם מעבד Snapdragon 8 Gen 2, ומצויד ב-8GB זיכרון, עם אפשרות לבחור בין שטח אחסון של 256GB ל-512GB. הטלפון מתפקד בצורה יוצאת מן הכלל והוא תענוג בפעילויות יומיומיות קבועות, לצד יכולות משופרות של גיימינג וסטרימינג.

בעוד שדגם האולטרה מצויד במצלמה ראשית של 200MP ושלל תכונות חדשות, השינויים במצלמת הפלוס מעטים יותר, אך זה לא אומר שאין פה מצלמה איכותית. הוא מגיע עם מצלמת זווית רחבה ראשית של 50MP, עדשת זווית אולטרה רחבה טובה של 12MP וטלפוטו אופטי 10MP 3X. הבינה המלאכותית המשופרת של צילום הלילה שומרת על חדות הפרטים, כך שגם תמונות וסרטונים שמצולמים בתנאים של תאורה חלשה יהיו בהירים ועשירים בצבעים מצלמת הסלפי החדשה בחזית של 12MP היא שדרוג משמעותי ושומרת על תמונות הסלפי שלנו חדות, גם בתנאי תאורה לא נוחים. חשוב מכך, היא יכולה לצלם סרטוני HDR ו-4K לשיתוף ברשתות חברתיות.

המכשיר עושה שימוש ב-AI כדי להפיק תמונות באיכות גבוהה, בדיוק רב. מבחינת סוללה גם כאן המכשיר לא מאכזב, עם סוללת 3,900 מגה אמפר שתאפשר להתמודד עם משחקים ארוכים ובינג'ים של תוכניות אהובות, כמובן שהמכשיר תומך בטעינה סופר מהירה, כך שתמיד תהיו מוכנים לפעולה.

מחיר מומלץ לצרכן: 4,049 ש"ח (לאתר סמסונג)