ערכת אוזניות בלוטות' 560 ADAPT של המותג EPOS היא בדיוק מה שצריך כשצועדים או רצים ברחוב סואן, או כשנוסעים באוטובוס ולא רוצים לשמוע כמה אנשים בעד או נגד הרפורמה המשפטית. במילים אחרות, זוהי תוכנית ההתנתקת.

בניגוד לאוזניות הקטנות שנכנסות לתוך האוזן, מדובר באוזניות אלחוטיות המתלבשות על הראש בצורה נוחה להפליא. הן גם נראות טוב, כך שאתם לא מרגישים כמו חייזרים שנמצאים במסיבת אוזניות, והן מבודדות את הרעש בצורה יוצאת מן הכלל. האוזניות משלבות מנגנון ייחודי המאפשר חיבור למספר מכשירים בו־זמנית לצורך שימוש מהיר וקל, כך שהן מתאימות לביצוע שיחות טלפון, האזנה למוזיקה, צפייה בטלוויזיה ועוד.

הערכה מכילה את האוזניות עצמן, דונגל איכותי המאפשר שידור בלוטות' בכל מקום, כבל USB ותיק נשיאה נחמד. האוזניות מגיעות בצבע שחור, וכפי שצוין הן מאוד יפות לעין ובדיוק בגודל הנכון. הן מצוידות בקישוריות בלוטות' 5.0 והצלחתי לחבר אותן במהירות של לחיצת כפתור תוך שניות.

איכות השידור מצוינת גם כשהטלפון או המכשיר המשדר לא נמצא עליכם. חשוב להדגיש שכאתם שומעים מוזיקה או כאשר מתקבלת שיחת טלפון, לא משנה איפה תהיו - תשמעו את המוזיקה או את הקול של האדם בצד השני, והכל באיכות מעולה בעזרת מנגנון סינון רעשים. זמן ההאזנה הוא עד 46 שעות לאחר טעינה מלאה, אבל ליתר ביטחון, כשאתם לא משתמשים באוזניות ודאו שאתם מנתקים את החיבור, או עדיף - חברו להטענה.

מחיר האוזניות 1,250 שקל, וניתן להשיג אותן במהלב - המרכז הישראלי לנגישות בתקשורת, או באתר המכירות אודיוגרופ של חברת מהלב מקבוצת תיגבור.