תמורה מעולה למחיר: לקחנו לבדיקה את ה-Poco X5 Pro, המכשיר החדש בסדרת דגמי הביניים הפופולרית, כדי לבדוק - האם הוא יכול לתת פייט למכשירים יקרים ממנו בהרבה. אלו המסקנות שלנו:

המכשיר, אשר כולל מסך 6.67 אינץ', מצויד בין היתר במעבד מתקדם של שמונה ליבות עוצמתי ומהיר ביותר Qualcomm Snapdragon מציע קצב ריענון מהיר של עד 120Hz. לצד אלו, הוא מצויד במערך צילום מרשמים שהצליח לספק תמונות איכותיות וברורות, זאת בעזרת עדשות 108 מגה פיקסל, 8 מגה פיקסל ו-2 מגה פיקסל. עם זאת, היו מספר רגעים בהם התמונות הזכירו לי שמדובר במכשיר ביניים ולא בסדרת הדגל. 

למכשיר רזולוציית מסך גבוהה של FHD+  עם ציפוי זכוכית Corning Gorilla 5 הכולל מנגנון עמעום PWM בתדר גבוה Hz1920.  לצד הנתונים הללו, נקבל נפח אחסון של 8 ג'יגה זיכרון RAM עבור המכשיר הכולל אחסון בנפח 256 ג'יגה. המסך של המכשיר מספק חוויית צפייה מדהימה ואיכותית מאוד, לצד רמקולים סטריאופונים ושקע אוזניות - דבר שבחברה בחרו שלא לוותר עליו (לפחות לא הפעם).

ה-Poco X5 Pro מציע סוללה גדולה למדי נבפח 5,000 מיליאמפר - בדומה למכשירי הדגל של חברות דוגמת סמסונג. עם זאת, בניגוד אליהם, היא תומכת בטעינה מהירה חוטית בהספק 67 וואט, כאשר בשיאומי בחרו לכלול את המטען המיוחד באריזה, ללא תוספת מחיר (בניגוד לחברות אחרות). חיי הסוללה שלו מרשימים ובפירוש ניתן לעבור לפחות יום עבודה אחד בלי לרוץ למטען. 

כאמור, אמנם לא מדובר במכשיר דגל, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה ויכול להתאים למשתמשים שלא רוצים להוציא סכומי כסף גבוהים מאוד על המכשירים שלהם.

מחיר: 1,549 ש"ח

אחריות 24 חודשים ע"י המילטון חשמל ואלקטרוניקה היבואן הרשמי