חברת הפרופטק הישראלית אצ׳יבד (Achieved) פיתחה פלטפורמה לחיבור בין משקיעים לחברות נדל״ן בכל העולם. הפלטפורמה מסייעת ליזמים שמבקשים לגייס כספים לצורך פרויקטי נדל״ן להתנהל מול מערכות וממשקים מרובים.

מדובר בפלטפורמת AI המחברת יזמים, רוכשים ומשקיעים, מאפשרת להם לנהל פרויקטי נדל״ן ומציעה פתרון של Document Center לניהול כלל המסמכים של היזם בקליק וסיווגם לפי דרישת היזם לחשבונות ההשקעה והמשקיעים השונים.

המערכת מוזילה את עלויות העמלות של ההליך הבירוקרטי, ניהול לוחות הזמנים של הפרויקט, שליחה והעלאה של קבצים רלוונטיים, סליקה ותשלומים. כמו כן, המערכת מאפשרת למשקיעים ולחברות הנדל״ן לנהל את כל ערוצי התקשורת ביניהם במקום אחד, ויש לה מאגר Big Data, המאפשר לחברות להציע למשקיעים עסקאות עתידיות מותאמות אישית.

״אנחנו מאפשרים למשקיעים לקבל על גבי הפלטפורמה ציר זמן שבו הם יכולים לעקוב באדיקות אחרי התקדמות הפרויקט״, מסביר מנכ״ל Achieved ניר סמוכה. ״ההוצאות, תשלומים עתידיים והרווחים - ללא צורך בפנייה ישירה אל היזם ובזמנם החופשי.

"מצד היזם המערכת מאפשרת סטטיסטיקה רחבה על פעילות הפרויקטים והביקושים השונים בקרב קבוצת המשקיעים שלהם, ניהול מסמכים מתקדם שמסווג את המסמכים לחשבון הנכון בקליק, ופילוח נתונים כזה שיאפשר את שיווק הפרויקט הבא במהירות גבוהה יותר ובדרך אפקטיבית יותר״.