דינמיקה עולה היום (ראשון) לאוויר בקמפיין טרייד-אין, במהלכו הלקוחות יוכלו ליהנות מאייפון 14 ו-Galaxy S23 החל מ-1,499 ש״ח. הטרייד-אין מהווה פיתרון ללקוחות שרוצים לשדרג את הסמארטפון וליהנות ממחיר אטרקטיבי, לצד שמירה על הסביבה באמצעות מחזור הסמארטפון הישן.

בבדיקות שנעשו לאחרונה, דינמיקה יצאה כחברה המשתלמת ביותר לטרייד-אין, ובאמצעות 50 הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ, הלקוחות יוכלו להגיע עם הסמארטפון הישן אל סניפי דינמיקה (בכפוף לבדיקת טכנאי), ולצאת עם אייפון 14, Galaxy S23 חדש, לצד דגמים נוספים. דינמיקה מציעה ללקוחות להחזיר אייפון ולהתחדש בסמסונג, ולהיפך, והצרכן נהנה מחופש בחירה מוחלט, ללא תלות באיזה סמארטפון הוא מחזיר.

בכך, לקוחות דינמיקה נהנים מחופש בחירה, מהחזר משתלם על הסמארטפון הישן, ומהמחירים האטרקטיבים ביותר על הסמארטפונים החדשים, ומדובר בהצעת הערך האטרקטיבית ביותר. 

אלי אדדי, מנכ״ל דינמיקה: ״כרשת המובייל בישראל, אנחנו דואגים כל הזמן לחדש ולהתאים את עצמנו לצרכים של הלקוחות. זיהינו צורך גובר בחודשים האחרונים בביצוע טרייד-אין בתהליך מהיר ובמחיר אטרקטיבי. לצד מגוון האפשרויות שאנחנו מציעים ללקוחות דינמיקה ברכישת מכשיר חדש באילת, בדיגיטל, וב-50 הסניפים ברחבי הארץ. היום אנחנו משיקים טרייד-אין משופר ואטרקטיבי. נדע לתת מענה ללקוח בכל בחירה שלו: בין אם זה מעבר מאייפון לסמסונג או מסמסונג לאייפון״. 

טרייד-אין בדינמיקה  (צילום: יחצ)
טרייד-אין בדינמיקה (צילום: יחצ)

איך זה עובד? 

מגיעים לסניף דינמיקה בו קיים טכנאי עם הסמארטפון הישן, הטכנאי מבצע בדיקה מהירה של הסמארטפון, ולאחר שהטכנאי מאשר כי הסמארטפון אכן תקין,מקבלים זיכוי (משתנה בכפוף לדגם ונפח), ויוצאים עם הסמארטפון החדש.