המשחקים של שנקר: דיכוי הפגנה על בסיס מכניקה של כלי הימורים

תוכנית התואר השני בעיצוב משחקים דיגיטליים במכללת שנקר מציעה מסגרת בתחומי העיצוב והפיתוח של משחקים, מתוך הבנה כי הכשרה תקנה לבוגרים יתרון רב בפעילות עתידית בתעשייה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונלייןסתיו נמר צילום: צילום פרטי
שנקר
שנקר | צילום: יחצ

תוכנית התואר השני בעיצוב משחקים דיגיטליים במכללת שנקר מציעה מסגרת בתחומי העיצוב והפיתוח של משחקים, מתוך הבנה כי הכשרה בינתחומית בהנדסה ועיצוב, בדגש על חשיבה מחקרית, תקנה לבוגרים יתרון רב בפעילות עתידית בתעשייה.

בתערוכת Press Start של בוגרי התוכנית, שעסקה בשאלה "מה תפקידו של מעצב משחקים בישראל", הוצגו כמה משחקים. הראשון הוא Rebuilding, שבו רוסיה פולשת לאוקראינה ומחריבה ערים ועל השחקן לעזור בשיקום ההרס.

משחק נוסף מעניין הוא Exorcism Academy, שבו המשתתף יוצא למסע אלוהי כנזירה שהופקדה על המשימה להכשיר קבוצה יוצאת דופן של יתומים להילחם בשדים.

המשחק "אנרכיסט" מדמה דיכוי הפגנה על בסיס מכניקה של כלי הימורים. לשחקנים מוצגות כמה אפשרויות ביטוי: להפגין, לשיר, להתחנף, לשרוף. מזל ואסטרטגיה יאפשרו התמודדות מוצלחת עם המשטרה. משחק נוסף הוא Echoes, ובו השחקן בוחר כיצד לקדם את מסעו בתוך עולם אפל ולא מובן, כאשר הוא שומע קולות שמציפים אותו מכל עבר.

תגיות:
עיצוב
/
שנקר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף